استفاده ازانتی بیوتیک مینوسیکلین در ترک اعتیاد متامفتامین (شیشه ) درمان اسکیزوفرنی .الزایمر و سکته مغزی The antibiotic minocycline prevents methamphetamine-induced

استفاده از مینوسیکلین در ترک اعتیاد متامفتامین (شیشه ) و درمان اسکیزوفرنی و بیماری های عصبی
opium.site: ترک اعتیاد مخدر شیشه امکان پذیر است
پرونده: مینوسیکلین structure.svg
فرمول مینوسیکلین
 
مینوسکلین یک انتی بیوتیک از گروه تتراسیکلین ها است
انتی بیوتیک مینوسیکلین
تحقیقات بخش بالینی علوم اعصاب دانشگاه چیبا در ژاپن نشان داده است که استفاده از انتی بیوتیک مینوسیکلین  در موشها می تواند  مانع از اثر پاداش مغزی برای متامفتامین شود
موشهای  معتاد به متامفتامین که به انها داروی مینوسیکلین داده بودند هوس و وسوسه مصرف ماده مخدر متامفتامین در انها از بین رفت
استفاده از مینوسکلین به خوبی توانست  اختلات حافظه ناشی از اثرات مغزی متامفتامین را در مغز موش ها درمان نماید
بهبود حافظه ناشی از مصرف انتی بیوتیک مینوسیکلین در موش ها این امید را می دهد که بتوان از ان در درمان اختلالات شناختی در بیماران اسکیزوفرن هم استفاده کرد
تحقیقات انسانی زیادی برای استفاده از مینوسکلین برای ترک اعتیاد متامفتامین (شیشه ) در جریان است

نویسنده 
مهم برای من و شاید شما
مینوسیکلین یک انتی  بیوتیک نسل دوم از گروه تتراسیکلین است فرق گروه تتراسیکلین با دیگر انتی بیوتیک ها در این است که مینوسیکلین  و تتراسیکلین جزو انتی بیوتیک های باکتریواستاتیک هستند  نه باکتریسد ؟
گروه انتی بیوتیک ها  تتراسیکلین بر روی زنجیره دی ان ای میکروب اثر می کذارد البته خیلی دیر میکروب را از بین می برند و به این دلیل پزشکان در ایران زیاد از این دارو استقبال نمی کنند زیرا بیماران یک دو سه خوب نمی شوند ؟
مادر من و تتراسیکلین
سال 1380 یکی از متخصصان ریه به مادر من که یک سیگاری قهار بود گفت تا 6 ماه دیگر بیشتر زنده نیست ما همه رفتیم لباس سیاه خریدم ؟
مادر من به مدت بیشتر از60سال روزی دو پاکت سیگار می کشید و دارای درجات شدید ازبیماری ریوی  COPD بود از سال 1380 تا کنون یعنی 1392 من مادرم را تحت درمان اکسیژن با دوز کم و تتراسیکلین  به صورت دوره ای قرار دادم انچه  بیش از همه برای من جالب است این است که مادر من در سن 80 سالگی هنوز روزی یک پاکت سیگار می کشد (اکسیژن نگرش داشته ) و اصلا علائمی از سکته مغزی و یا الزایمر و کاهش حافطه ندارد (اثرات تتراسیکلین )
مینوسیکلین محافظ نورون های مغزی است
تحقیقات جدید نشان داده است که مینوسیکلین دارای اثرات محافظت کننده neurorestorative  نورن های مغزی است 
در واقع مینوسکلین به طور بیشتر و تتراسکلین به طور کمتر می توانند مغز را در مقابل مواد مضر ازاد شده محافظت کنند درست مثل کاری که دارو های گروه دی فسفر استراز DPE-4  و یا داروی  ضد اسم و بیماری ریوی ایبودیلاست انجام می دهد
در واقع می توان گفت گروه تتراسیکلین بهترین دارو برای  کاهش اثرات مغزی مخدر متامفتامین (شیشه ) است تا اسیب کمتری به مغز معتادان شیشه ای وارد بشود  و بهتر است در صورتی که معتادان به مخدر شیشه دچار عفونت می شوند بطور معمول به جای انتی بیوتیک های قوی برای درمان عفونت ها از ترکیبات تتراسیکلین استفاده کنند که دارای چند مزیت برای انان است
مینوسیکلین در درمان بیمارهای مثل ام اس و یا سکته مغزی هم کار برد دارد (البته به نظر من همان تتراسیکلین هم این کار را انجام می دهد )
در ارتباط با
معتادان به شیشه چه انتی بیوتیکی باید استفاده کنند استفاده از انتی بیوتیک ها در درمان اعتیاد به شیشه تتراسیکلین در ترک اعتیاد شیشه مینوسیکلین در ترک اعتیاد متامفتامین (شیشه ) معتادان به شیشه تتراسیکلین بخورند درمان اعتیاد به شیشه با انتی بیوتیک  ترک مخدر شیشه ترک مخدر متامفتامین درمان اعتیاد به شیشه درمان اعتیاد به متامفتامین متد های ترک شیشه متد های ترک متامفتامین پروتکل درمان اعتیاد به شیشه با انتی بیوتیک چیست مینوسیکلین ضد سکته مغزی مینوسیکلین در درمان بیماری مولتپیل اسکلرویس و بیمارهای مغزی
روش های ترک متامفتامین روش ترک شیشه بهترین روش ترک شیشه چیست بهترین داروی ترک شیشه چیست جدیدترین راه درمان شیشه چیست جدیدترین اخبار درباره ترک شیشه جدیدترین دست اوردها ی علمی ترک اعتیاد چیست
opium.site: دارو های ترک اعتیاد مخدر شیشه (متامفتامین ) پروتکل آناندا ...
opium.site: پروتکل ترک اعتیاد مخدر محرک متامفتامین (شیشه ) متد آناندا
opium.site: متد آناندا در ترک اعتیاد ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) و مواد ...
opium.site: Tehran Rehab, Addiction Treatment Ananda Center
عوارض جانبی مینوسیکلین Minocycline Pigmentation Photo - Skin Disease Pictures
یکی از مهمترین عوارض جانبی مینوسیکلین تغییرات رنگ پوست است که اصلا  خانمها طرفدار ان نیستند این عارضه با تتراسیکلین دیده نمی شود



درمان اختلالات استفاده از مت آمفتامین: بروز رسانی.
Rawson RA , Gonzales R , Brethen P . Rawson RA ، گونزالس R ، P Brethen .
نوشته یوکوفوجیتا و Shinsui Kunitachi ،
  • Masaomi Iyo  , Masaomi Iyo
  • Kenji Hashimoto a , کنجی هاشیموتو
  • مینوسیکلین به عنوان درمان کمکی در بهبود علایم منفی بیماران مبتلا به اسکیزوفرنی مزمن تحت درمان با ریسپریدون: یک کارآزمایی بالینی دوسویه کور تصادفی و کنترل شده با دارونما

  • مينوسيكلين Minocycline
     
    نام هاي تجارتي : Dentomycin, Blemix, Aknemin
    دسته دارويي : آنتي بيوتيك
    ميزان خطر مصرف بيش از دوز مجاز دارو : كم
    ميزان وابستگي و اعتياد به دارو : كم
    احتياج به نسخه پزشك : بلي
    قابل استفاده براي عموم : بلي
    موارد استعمال دارو
    اين دارو، نوعي آنتي بيوتيك تتراسيكلين مي باشد، اما مواد تشكيل دهنده آن از خود تتراسيكلين، مؤثرتراست. بيشترين كاربرد اين دارو در درمان بيماري اكنه مي باشد.
    ضمناً در درمان عفونت هاي ناشي از بيماري ذات الريه و برونشيت، نيز مؤثر است.
    همچنين در درمان بيماري سوزاك و ديگر بيماري هاي مسري جنسي و درمان عفونت هاي شديد لثه مورد استفاده قرار مي گيرد.
    زمان مصرف دارو : 1 تا 2 بار در روز
    اندازه دوز مجاز مصرفي دارو : بزرگسالان (100 تا 200 ميلي گرم در روز) بچه ها (مطابق وزن و سن آنها، كاهش دوز مصرفي مجاز دارو ضروري مي باشد.)
    چگونگي تأثير دارو: اثرات اين دارو ظرف 4 تا 12 ساعت پس از شروع درمان با دارو ظاهر مي شوند. ضمناً اين اثرات مدت 24 ساعت پس از قطع مصرف هر دوز دارو، در بدن دوام خواهند داشت.
    رژيم غذايي خاص، هنگام مصرف دارو : 1 ساعت قبل و 2 ساعت بعد از مصرف اين دارو از خوردن شير و ساير محصولات لبني خودداري نماييد زيرا ممكن است جذب دارو در بدن را كاهش دهند.
    طريقه نگهداري دارو: اين دارو بايد در محفظه سربسته و در جاي خشك و خنك دور از دسترس كودكان نگهداري شود.
    چگونگي قطع مصرف دارو : دوره درمان با اين دارو را كامل كنيد حتي اگر احساس بهبودي نموديد. زيرا ممكن است منشأ عفونت هنوز فعال باشد و قطع ناگهاني درمان با دارو به عود مجدد علائم بيماري منجر گردد. اما اگر دچار سرگيجه، عدم تعادل، سردرد يا اختلالات بينايي گشتيد مصرف دارو را قطع كرده و سريعاً با پزشك مشورت نماييد.
    عوارض جانبي مصرف دارو :
    از عوارض معمول مصرف اين دارو مي توان به تهوع، استفراغ يا اسهال اشاره نمود. ضمناً ممكن است خيلي به ندرت عوارضي همچون افزايش حساسيت پوست بدن در مقابل نور آفتاب و ظاهر شدن جوش نيز حادث شوند.
    نكات احتياطي مهم در مصرف دارو : اگر دردهاي كبدي يا كليوي داريد، داروهاي ديگري را مصرف مي كنيد و يا نسبت به آنتي بيوتيك تتراسيكلين، حساسيت داشته ايد قبل از مصرف اين دارو پزشك معالج خود را در جريان بگذاريد.
    مصرف دارو براي زنان حامله : مجاز نمي باشد. ممكن است موجب آسيب رساندن به دندانها و استخوان نوزاد شود و يا سبب آسيب كبدي براي مادر گردد.
    مصرف دارو براي زنان شيرده : چون دارو در شير مادر ترشح مي شود و ممكن است موجب بي رنگ شدن دندانهاي نوزاد گردد لذا بهتر است با پزشك مشورت شود.
    مصرف دارو براي بچه ها و اطفال : براي بچه هاي زير 13 سال مجاز نمي باشد. براي بچه هاي بزرگتر كاهش دوز مصرف دارو ضرورت دارد.
    مصرف دارو براي افراد بالاي 60 سال : اشكالي ندارد.
    مصرف در افراد بالاي 60 سال : چون اين دارو مي تواند موجب سرگيجه شود،‌ لذا كليه رانندگان و افرادي كه به كارهاي مخاطره آميز اشتغال دارند، هنگام مصرف اين دارو بايد از فعاليت هاي مربوطه دست بكشند.
    نكته : براي جلوگيري از چسبيدن دارو به گلو، قبل از خوردن دارو چند جرعه و بعد از مصرف دارو، يك ليوان كامل آب بنوشيد. ضمناً قرص هاي اين دارو بايد در حالت نشسته يا ايستاده، بلعيده شوند و از دراز كشيدن فوري بعد از خوردن قرص ها، اجتناب شود.
  • Improvement by minocycline of methamphetamine-induced opium.site: مصرف مخدر متامفتامین (شیشه ) اثراتی معادل با 12 بار ...
    opium.site: ترک اعتیاد به شیشه با متامفتامین (روش درمانی ترک ...
    opium.site: گلوسین Glaucine مخدری شادی بخش و دارویی برای ترک ...
    opium.site: ایبودیلاست Ibudilast داروی جدید برای ترک اعتیاد مخدر ...
    opium.site: روتکل درمان ترک اعتیاد شیشه ماتریکس وماتریکس تعدیل ...
    opium.site: متد آناندا در ترک اعتیاد ماده مخدر شیشه (متامفتامین ) و مواد ...
    opium.site: روش ها و متد های ترک اعتیاد به ماده مخدر شیشه (متامفتامین ...

    opium.site: پروتکل ترک اعتیاد مخدر محرک متامفتامین (شیشه ) متد آناندا
    اگر پول ندارید و معتاد به شیشه هستید و از زندگی خسته شده اید این متد را که بسیار سریع و ارزان است به شما پیشنهاد می کنم
    سریعترین ارزان ترین متد ترک در جهان ؟
    opium.site: داروی ترک اعتیاد hangingبرای ترک شیشه .تریاک ...
    opium.site: Tehran Rehab, Addiction Treatment Ananda Center

    هیچ نظری موجود نیست: