زنان معتاد به شیشه تا مهریه و نفقه نگیرند طلاق نمی گیرند ؟

زن شیشه ای معتاد
مردی در حضور قاضی دادگاه اظهار داشت: همسرم معتاد به شیشه است و حال می‌خواهد از من جدا شود ولی مهریه 800 سکه‌ای خود را می‌خواهد.
، مردی 33 ساله با مراجعه به دادگاه خانواده شهید محلاتی دادخواستی را به قاضی یکی از شعب ارائه کرد.
این مرد در حضور قاضی شعبه 237 این مجتمع مدعی شد که همسرش معتاد است و بدون اینکه از او خجالت بکشد جلوی او مواد مصرف می‌کند.
وی ادامه داد: من می‌خواهم هرچه زودتر از همسرم جدا شوم تا این یک ذره حیا و آبرویی هم که برایم باقیمانده، ریخته نشود و بتوانم پیش خانواده‌ام سرم را بالا بگیرم.
زن 28 ساله در دادگاه حضور داشته و گفت: من معتاد نیستم و نمی‌خواهم از شوهرم جدا شوم و او باید مرا بیشتر درک کند.
وی بیان کرد: من فقط سیگار می‌کشم و مواد مصرف نمی‌کنم در حقیقت شوهرم دروغ می‌گوید و می‌خواهد خود را بابت نفقه ندادن و مهریه تبرئه کند.
مرد بیان کرد: من آزمایش و مدارک نیز دارم که نشان می‌دهد همسرم معتاد به شیشه است و او حتی این موضوع را نیز قبول ندارد.
زن بیان کرد: من مهریه 800 سکه بهار آزادی و نفقه ماهی 200 هزار تومان خود را می‌خواهم.
مرد بیان کرد: من چنین پولی ندارم که بدهم، همسرم معتاد است فقط می‌خواهم از او جدا شوم.
قاضی رسیدگی کننده به این پرونده مرد را به پرداخت 800 سکه بهار آزادی اما با اقساط ماهی یک سکه بهار آزادی محکوم کرد.
کوری با مخدر شیشه (کوری نوزادن مادران شیشه ای )
کوری کورتیکال موقت مغزی کودکانی که در معرض ماده مخدر متامفتامین
opium.site: آیا معتادان به شیشه باید ازرفتن به سربازی معاف شوند ...
opium.site: تئوری اعتیاد وفحشا و یا روسپیگری و مواد مخدر ...
opium.site: آیا دختران و زنان معتاد به مخدر متامفتامین (شیشه ) روسپی ...
opium.site: دختران جوان روسپی در برزیل هر شب برای کوکائین سکس ...
opium.site: فواحش در انگلستان برای فاحشه گری از مخدر مفدرون ...
opium.site: رواج مواد مخدر جدید بوسیله سکس با فواحش Sex Drugs And ...

هیچ نظری موجود نیست: