داستان و افسانه کتامین (یک تجربه )



داستان کتامین
سال 1366 بود که با مخدرکتامین آشنا شدم و یک ویال قهوهای رنگ آن را بدست آوردم اولین آزمایش با این ماده را در یک مهمانی و روی دو نفر از دوستانم انجام دادم و داخل نوشیدنی انها ریختم .
بعد از انکه تمام مهمان ها رفتند .من دیدم که این دونفر دچار حالت مجسمه مومی شده اند که از حالت های نادر مصرف با کتامین است در واقع می توانستند صحبت کنند و بشنوند ولی نمی تونستند راه بروند و وقتی ایستاده بودند من دست و بدن انها را در هر حالتی که قرار می دادم به همان شکل خشک می ماندند .
کتامین به هر کسی نمی سازه بلکه ژن خاصی در بدن معدود افرادی هست که این ماده به اون ها حال می دهد 99 در صد خانمها فاقد این ژن هستند و بعد از یک بار استفاده از ان (در دوز بالا ) دیگر خواستار آن نیستند .
 در مصرف خوراکی اول شخص دچار حالت سرخوشی می شود و شروع به خنده می کند ولی اگر به مقدار زیاد خورده شود شخص را دچار استفراغ و تهوع می کند و استفاده کننده را می خواباند .
مصرف تزریقی ان توصیه نمی شود دوز تزریقی 1 میلی برای هر کیلو گرم است و دوز بیهوشی ان 5 میلی برای هر کیلو گرم است .اکثرا استفاده کننده ها از ان دچار توهم بدی میشوند که برای جلوگیری از این توهم بهتر است به طور همزمان از دیازپام استفاده شود .دیازپام توهمات کتامین را می گیرد .
امروزه در ایران اکثرا کتامین محلول را در مقابل افتاب یا با حرارات کم کریستالیزه می کنند و به فرم استنشاقی مصرف می کنند . و بعضی کریستال های ان را داخل سیگار ریخته و مصرف می کنند .
افسانه مواد مخدر
افسانه خلاقیت با مواد مخدر
opium.site: 10 افسانه رایج درباره خلاقیت-مواد مخدر به من کمک می‌کنند ...
تجربه با مواد مخدر توهم زا
opium.site: تجربه توهم با دکسترومتورفان(دکس ) -
افسانه مواد مخدر
افسانه سیگار موز
opium.site: افسانه نشئگی و توهم با کشیدن پوست موزBananadine (آیا ...
افسانه ماری جوانا
opium.site: افسانه جاسوسی ماری جوانای بکر زای G13 جی سیزده G-13 ...
هوم چیست
از گیاهان توهم زای که در ایران بطور خود رو است بوته ای است به نام هوم .
هوم در نواحی کویری و تمام نقاط ایران رویش خود رو دارد و کافی است شاخه انرا شکسته و ماده قهوهای رنگ انرا خارج و داخل اب ریخته و میل کنید و یا به صورت خشک با توتون مصرف کنید .
مصرف هوم سابقه چند هزار ساله در ایران دارد .و موبدان زرتشتی در مراسم های مذهبی از این ماده استفاده می کردند و در مذهب زرتشت هوم .بنگ .جرس شاهدانه منع مصرف شرعی ندارد
تفسیم بندی روانگردان ها -دلیرینتس دیسوسیاتیو - سایکدلیک Psychedelics, dissociatives and deliriants
opium.site: هوم-ریش بز-هوم الجوس-افدرا
 انواع مختلف درختچه افدرا (ریش بز یا هوم) از حدود هزار سال قبل از میلاد مسیح در کشور چین بعنوان داروی خانگی -ماهوآنگ- مورد مصرف بوده است.
opium.site: گیاه ریش بز یا هوم
opium.site: توهم با عصاره گیاه انجره (بوفوتنین )و داروهای ضد افسردگی

هیچ نظری موجود نیست: