یکی از بزرگترین قاچاقچیان مخدر شیشه (متامفتامین ) در ایران دستگیر شد /عکس

 سروان محمد حسین امینی به تشریح جزییات عملیات ماموران که منجر به دستگیری این شیشه فروش قهار شد،پرداخت.
این مقام مسئول در پلیس پایتخت  گفت : با توجه به اخبار و اطلاعات واصله مبنی بر فعالیت فردی با نام  "محمدرضا" که در زمینه توزیع و بسته بندی شیشه فعالیت گسترده ای دارد تحقیقات ماموران آغاز و پس از اطمینان از صحت موضوع مراتب طی گزارشی مکتوب به نظر دادیار دادسرای ناحیه 14 تهران رسید که دستور ورود به منزل متهم صادر شد.
سروان امینی ادامه داد: به دنبال صدور دستور قضایی ماموران کلانتری 159 بی سیم سریعا در مخفیگاه متهم که در خیابان 17 شهریور بود حاضر و ضمن رعایت موازین شرعی و قانونی نسبت به ورود به منزل وی اقدام کردند.
امینی اظهار داشت: ماموران در همان ابتدای ورود ضمن دستگیری متهم مشاهده کردند که مکان محل بسته بندی شیشه بوده و طبق شواهد و قرائن  موجود متهم مدتهاست که در این مکان فعالیت داشته است.
کلانتر 159 بی سیم با اشاره به اینکه در بازرسی اولیه حدود 100 گرم شیشه در محل کشف شد، تاکید کرد: با توجه به وجود یک عدد گاوصندوق و عدم همکاری متهم در باز نمودن درب آن طی هماهنگی تلفنی با معاون دادستان ناحیه 20 تهران (انقلاب ) مقرر شد یک نفر قفل ساز جهت باز نمودن قفل گاوصندوق به محل مراجعه که پس ار حضور کلیدساز و ساعتها تلاش وی عاقبت گاوصندوق مربوطه بازگشایی و در حضور ماموران مقدار 5 هزار و 130گرم شیشه، 70 گرم کراک، 50 گرم حشیش کشف و ضبط شد.
سروان محمدحسین امینی در پایان خاطر نشان کرد: با کشف مواد افیونی متهم به کلانتری منتقل و به همراه مواد مکشوفه به منظور کشف سایر جرایم وی و دستگیری همدستانش در اختیار کارآگاهان پایگاه ششم پلیس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامی تهران بزرگ قرار گرفت.
لاذم به ذکر است، برابر بند یک ماده 8 قانون، هرگونه ساخت، توزیع، تولید، خرید، نگهداری و فروش هروئین و شیشه تا 5 سانت از 500 هزار تا 1 میلیون ریال جریمه نقدی و 20 تا 50 ضربه شلاق ، تا یک گرم ، 1 تا 6 میلیون ریال جریمه و 30 تا 70 ضربه شلاق، از یک تا چهار گرم 8 تا 20 میلیون ریال جریمه و 30 تا 70 ضربه شلاق و 2 تا 5 سال حبس، چهار تا پانزده گرم 20 تا 40 میلیون ریال جریمه و 30 تا 74 ضربه شلاق و 5 تا 8 سال زندان ، از پانزده تا سی گرم 40 تا 60 میلیون ریال جریمه و 30 تا 74 ضربه شلاق و 10 تا 15 سال حبس و بیش از 30 گرم برابر بند 6 ماده 8 اعدام و مصادره اموال می باشد.





یکی از بزرگترین قاچاقچیان مخدر شیشه (متامفتامین ) در ایران دستگیر شد /عکس

یکی از بزرگترین قاچاقچیان مخدر شیشه (متامفتامین ) در ایران دستگیر شد /عکس


پلیس  می تواند به وسط پیشانی معتادان به مخدر شیشه  شلیک کند

opium.site: پلیس می تواند به وسط پیشانی ...

هیچ نظری موجود نیست: