آیا صادق واحدی خواننده رپ از مخدر سالویا استفاده می کند

آیا صادق واحدی  خواننده رپ از مخدر سالویا استفاده می کند





























صادق
این  نوشته را از سایت هواداران صادق واحدی انتخاب کردم البته مدرک محکمی  دال بر مصرف مخدر سالویا نیست و باید از خود جناب واحدی به پرسیم که سالویا می زند یا نه ؟

قسمتی از شعر بی دلیل
جی اچ بی دیرینکم ، سالویا تریپم // نصفِ سال رو چش گود ، باقیشم گریپممیرم به راه نو ، که سوزنِ تو کاهِ گم // این سهمِ عشقِ خیلیاس ، چو غلتِ جسمِ بی ریاست

يه سري از دوستان پرسيدند که صادق تو آهنگ بي دليل ميگه سالويا تريپم منظورش از سالويا چيه؟!
 الان عرض ميکنم سالويا يه نوع مواد مخدر هست که از گياه مريم گلي به دست مياد و فوايد اون تقويت هوش و حافظه و بالا بردن تفکر فلسفي هست... ضرري هم که داره اينه که دود هستش و براي ريه ضرر داره سالويا تقريبا مثل ماري جوآنا هست و فقط تنها تفاوتي که دارن اينه که سالويا از مريم گلي و ماري جوآنا از.برگ شاه دانه بدست مياد ...سوال ديگه اي بود درخدمتم...
منبع هوادارن صادق واحدی(کاغذ ریکورد)
پاورقی
صادق (خواننده )
صادق واحدی (متولد تهران، اردیبهشت ۱۳۶۹) با نام هنری صادق خواننده رپ فارسی است.[۱]صادق از طریق حصین اولین آهنگ رسمی خود با نام "جفت کفش" را منتشر کرد.چندی بعد نیز اولین آلبوم رسمی خود با نام "صبح بخیر ایران" را منتشر کرد که در این آلبوم آهنگ های "جفت کفش" و "سنگین" به محبوبیت زیادی دست پیدا کرد.[۲]در سال ۱۳۹۰ صادق آلبوم کوتاهی با نام "شبا، رد پا، تنهایی" را به همراه حصین منتشر کرد که با محبوبیت زیادی همراه شد.[۳] . حرفهای صادق در آهنگهای او بیشتر دلنوشت و چالشهای فردیست . تک آهنگ «اعتراف» که در سال ۹۰ پخش شد یکی از بهترین آهنگهای اوست .
در ارتباط با
مصرف سالویا در بین خوانندگان مصرف سالویا در بین هنرمندان ایا نوازنده گان از سالویا استفاده می کنند اعتیاد به سالویا اثرات سالویا  مخدر سالویا چیست مخدر مریم گلی چیت اثرات مخدر مریگ گلی چیست حشیش ماری جوانا و خواننده رپ هیپ هاپ و ماری جوانا هیپ هوپ و سالویا هیپ هاپ  سالویا و مخدر اکستاسی مصرف مواد مخدر در بین هنرمندان مصرف مواد توهم زا توسط خواننده گان جی اچ بی درینکم/ساویا تیریپم.
جی اچ بی درینکم (drink) (ماده مخدر Gamma HydroxyButyrate) / سالویا تیریپم (ماده مخدر Salvia divinorum) بعد سفصته نه , درستش (سفسطه) است.

opium.site: موسیقی هیپ هاپ Hip-hop سکس ماری ...

 نویسنده
اهه سالویا  حالا شد ماده افزایش دهنده هوش و حافظه  و ماده مخدر فلسفی
از قدیم گفتند خالی بندان در جهان صنعتگرند ؟؟؟
پیش قاضی و معلق بازی ؟
جل الخالق این ها  هم می خوانند بکنند توی پاچه ما ؟؟؟
بروید این حرفها را برای یک مشت بچه جیفیل  رپ بزنید ؟ سالویا هوش حافظه را زیاد می کند سالویا تفکر فلسفی را می برد بالا ؟؟ بشین بینیم بابا زر زیادی نزن ؟
برو شعر رپ سالویا من را برای این اقا بخون ؟
در ضمن دفعه دیگه خواستی تریپ توهم بزنی به جای جی اچ بی و سالویا یک کمی نبات داغ با جعفری بزن ؟
opium.site: تریپ توهم و شادی با جعفری
ماده opium.site: مرگ با قرص های اکستاسی تقلبی حاوی ماده مخدر متوکسی ...

مخدر روانگردان جدید صنعتی مالی Molly چیست (شکل ...

opium.site: اکستاسی ECSTASY

هیچ نظری موجود نیست: