برای افزایش حافظه و جلوگیری از الزایمر دست های خود را مشت کنید Clenching right fist may give better grip on memory

شاید باور نکنید اما بر اساس پژوهش های محققان امریکایی با مشت کردن دست راست می توانید خاطره یک اتفاق را در ذهنتان تثبیت کنید. 
موقع حفظ کردن دست راست موقع به خاطره اوردن دست چپ را مشت کنید
راست چپ راست چپ

 محققان با بررسی ۵ داوطلب دریافتند، افرادی که در هنگام به خاطر سپردن کلمات دست راستشان و برای به خاطر آوردن آنها دست چپ خود را مشت می کنند در به خاطر سپردن کلمات تا ۵ در‏صد موفق تر عمل می کنند.
در واقع برخی از حرکات ساده بدن به این دلیل که به طور موقت نحوه عملکرد مغز را تغییر می دهند، می توانند تاثیر زیادی در تقویت حافظه داشته باشند.
این در حالی است که بررسی ها ی پیشین محققان انگلیسی نشان داده بود که با مشت کردن دست هنگام عصبانیت می توان از بروز آلزایمر پیشگیری کرد، زیرا این کار موجب تحریک بخشی از مغز می شود که مسئول حافظه و یادآوری خاطرات است.


نویسنده
برای همین موقع  درس خواندان گل یا پوچ بازی کنید ؟؟
ما در دانشگاه موقع درس خواندن دست راست خود  را مشت می کردیم ولی  این را بلد نبودیم که سر امتحان دست چپ را مشت کنیم برای همین همیشه نمره مان بیست می شد  ؟
Clenching right fist may give better grip on memory - Science Daily
راه های جلوگیری از الزیمر چیست راه های افزایش حافظه چیست مشت کردن دست باعث افزایش حافظه می شود مشت کردن دست حافظه مشت کردن دست الزایمر بهبود حافظه با دست بهبود حافظه با مشت کردن دست

هیچ نظری موجود نیست: