آیا جهانی که ما در ان زندگی می کنیم یک رویاست ؟

آیا جهانی که ما در ان زندگی می کنیم یک رویاست ؟
[تصویر:  95040073202827239297.jpg]

چطور می شود اگر زمان و مکان وجود نداشته باشند بلکه نسبی باشند ؟
 آیا مقاله 15 ژانویه مارکوس چاون درباره طبیعت ماتریس گونه واقعیت (ممکن است جهان ما یک هولوگرام بزرگ باشد) را خوانده اید ؟
این را درک کنید که شما بخشی از کل هستید . (با دیگران آنگونه رفتار کنید که انتظار دارید آنها با شما رفتار کنند) باید برایتان معنی پیدا کند. این گونه پیداست که یک کل در تک تک اجزای طبیعت وجود دارد.
 طبیعت فرکتال . در نتیجه کیهان ما می تواند یک هولوگرام بزرگ مانند یک ماتریس باشد. جمعی از ناخودآگاه هایی در یک دسته که در اوج هرج و مرج و آشوب، نظم را به ارمغان می آورند. واقعیتی که ما می بینیم در واقع نمایشی است مانند امواج حاصل از برخورد سنگ بر روی آب . مانند لرزشهایی در آب، ذهن هر انسان را می توان به مانند ریز موجهایی درون آب در نظر گرفت.پس خوب فکر کنید و مثبت بیاندیشید. "Joseph Moses"
نظریه هولوگرام – مدل آکواریوم :
برای اینکه دید بهتری در مورد حقیقت به مردم داده شود، دیوید بوهم (استاد فیزیک دانشگاه لندن) آن را بصورت زیر تشریح می کند .

یک آکواریوم با یک ماهی را در نظر بگیرید و همچنین در نظر بگیرید که شما نمی توانید بصورت مستقیم به آکواریوم نگاه کنید و تصویر آکواریوم را در دو مانیتور یکی از روبرو و دیگری از کنار می بینید. زمانی که به دو مانیتور خیره می شوید ممکن است تصور کنید که دو ماهی موجود در دو مانیتور دو ماهیت جدا از هم هستند(دلیل آن این است که دوربین ها از دو زاویه مختلف ماهی را نمایش می دهند و هرکدام از این زوایا متفاوت به نظر می رسند.) اما زمانی که به نگاه کردن ادامه می دهید، شما متوجه یک رابطه خاص بین آنها می شوید . زمانی که یکی تکان می خورد، دیگری هم متفاوت اما به نوبه خود مربوط تکان می خورد. و اگر از شرایط آگاه نباشید گمان می کنید که دو ماهی با یکدیگر در ارتباط هستند .

این نظریه به ما می گوید یک بعد پیچیده تر از ما وجود دارد که شبیه به نظریه آکواریوم است ، ما همه چیز را جدا از هم تصور می کنیم زیرا تنها بخشی از حقیقت آنها را می بینیم.
منبع فروم پرشین سایکدلیک
زیر نویس
دیوید بوهم (به انگلیسی: David Bohm) زادهٔ ۱۹۱۷ در پنسیلوانیا، فیزیکدان مشهور انگلیسی آمریکایی الاصل بود. وی در پروژه منهتن شرکت داشت.
نظریات وی بیشتر در حیطه مکانیک کوانتمی بودند، اما مهم‌ترین مسئله زمانه خود را مسئله فلسفه ذهن و خودآگاهی دانسته
وی بدلیل اتهامات کمونیستی سناتور مک‌کارتی مجبور به ترک آمریکا شد، و نهایتاً سر از انگلیس در آورد.
او در ۱۹۹۲ درگذشت.
OPIUM.SITE : مخدر روانگردان جدید صنعتی 2C-E (دو سی -ایی ...
هندسه فراکتال چیست - سایت دکتر یزدان نیاز
توهم فراکتال - سایت دکتر یزدان نیاز

هیچ نظری موجود نیست: