قرص تقویت جنسی وگادول Vega-Dol براستی چیست .

با عرض سلام جناب دکتر. بنده پسری ۲۰ ساله هستم و حدود شیش ماه قرص ترامادول مصرف میکردم برای فاز گرفتن و خوشی.
الان ۴ ماه میشه که ترک کردم و پاکم. مشکل بنده اینه قصد دارم برای تاخیر در انزال و سکس بهتر از قرصهای وگادول استفاده کنم که شنیده ام مقداری ترامادول ترکیب دارد.
 من نمیخواهم باز اسیر دام اعتیاد ترامادول و اون اثرات و نعشگی ها بشوم. خواهش میکنم برای تاخیر در انزال و سکس قرص مجاز و بدون عوارضی را معرفی کنیم. لازم به ذکر است بنده از تمام اسپری ها و ژلهای تاخیری استفاده کردم ولی به علت بی حسی الت نتیجه دلخواه را نگرفتم. با تشکر
در دنیا قرصی به نام وگادول  حاوی سیلدانافیل وجود ندارد
وگادول چیست
وگادول Vega-Dol نام تجارتی مخدر ترامادول در کشور هندوستان می باشد که با اسامی دیگر   مانند   Veldrol و وکتادول VICTADOL   و مشابه ان بر روی اینترنت به فروش می رود .
در ایران ادعا می شود که قرص تقویت جنسی وگادول شامل 100 میلی گرم سیلدانافیل و 50 میلی گرم ترامادول است
تاکنون در دنیا هیچ شرکت معتبر دارو سازی اقدام به مخلوط کردن سیلدانافیل با  ترامادول  و فروش ان با نام وگادول نکرده است در واقع  همسایه های عزیز هندی ما وقتی متوجه شدند که داروهای تقویت جنسی در ایران بازار گرمی دارد  بطور غیر قانونی مبادرت به مخلوط کردن  مخدر ترامادول با سیلدانافیل کرده و انرا در زیز زمین های کثیف  و غیر بهداشتی در هندوستان و پاکستان  به صورت  غیرقانونی  تولید کردند و برای فروش به کشور های همسایه مثل ایران و افغانستان فرستادند  
 
قاچاقچیان با استفاده از فتوشاب و ارائه تبلیغات تقلبی سعی در القای این مسله که قرص وگادول تولید کارخانه های دارویی است دارند
کارخانه های داروسازی  در هندوستان دو دارو یکی با نام ورا با  فرمول سیلدنافیل و وگا دول با ترکیبات  مخدر ترامادول  تولید می کنند اما هیچ کارخانه ای در جهان تا کنون اقدام به مخلوط کردن ترامادول با سیلدانافیل و ساخت داروی تقویت جنسی با نام وگادول  نکرده است و این مسله غیرقانونی و علمی   است  .
وگادول عارضه بگادول می دهد ؟vega-dol cause -bega-dol


Vegadol DT uses and description


Vegadol DT - Indications: Severe acute and chronic pain.

Active ingredients: Tramadol
Unit description, dosagePrice, USD
Vegadol DT 50 mg Tablet