من پزشک درمانگر اعتیاد هستم و پس از مطالعه ی مطالبتون تا کنون دو مورد ترک کامل شیشه داشته ام


سلام آقای دکتر عزیز
شما یک دانشمند و عالم واقعی هستید که علمتان را بدون هیچ چشم داشتی در اختیار افراد می گذارید و قطعا خیر و ثواب این کارتان را خواهید دید.
 من پزشک درمانگر اعتیاد هستم و پس از مطالعه ی مطالبتون تا کنون دو مورد ترک کامل شیشه داشته ام که همانطور که به بیمارانم نیز گفته ام حتما برکات این کار به شما خواهد رسید.
خواهش می کنم به کارتان ادامه دهید چون فقط ما می دانیم چه کار بزرگی تا کنون انجام داده اید.
ارادتمند یزدانی

همکار عزیز
ممنون و متشکر از اظهار لطف شما
هدف ما  در ابتدا از بین بردن این تفکر باطل است که اعتیاد به شیشه ترک ندارد .
انهایی که  از ابتدای رواج مخدر شیشه  با اظهار نظرات نادرست و نا امید کننده  و رواج این  پندار  که اعتیاد به شیشه درمان ندارد  اولین دست اویز انسان برای رهایی از اعتیاد را که همان امید است را از بین برده اند این افراد  مقصران اصلی در رواج اعتیاد به ماده مخدر  شیشه در ایران هستند .
مگر می شود خداوند برای درد های انسانها دوایی نیافریده باشد و انهایی که هنوز در رسانه  ها دم از این مسله می زنند که اعتیاد به شیشه ترک ندارد  کافران به خدا وند و دین و نابود کننده ایمان در قلب انسانها هستند