در ایران همه شاد و خوشحالند و در دانشگاها همه مشغول فرا گرفتن علم دانش !!!

در ایران همه شاد و خوشحالند و در دانشگاها  همه مشغول فرا گرفتن علم دانش !!!
نامه یک خواهر برای کمک به خواهری دیگر .
 
سلام آقای دکتر میشه خواهش کنم کمک کنید برای ترک اعتیاد خواهرم ؟
هم شیشه می کشه هم هرویین الان تقریبا از 68 کیلو وزن فقط 36 کیلو مونده و بیشتر دندوناشم ریخته هیچ کس کمک نمی کنه منم تنها کاری از دستم بر نمیاد چون پدرمم شیشه می کشه دائم با هم در گیرن و حتی تا الان 2بار داشته خفش می کرده که آمبولانس اومده من هر جا هم رفتم فقط گفتن اگه خودش بیاد فقط بیمارستانهای خصوصی گفتن میان می برنش که هزینه های خیلی بالایی دارن و همون اول می گیرن میشه بیاین در منزل واسه ترک یه کم که بهتر شه می برمش پیش خودم ازون جا دورش می کنم
 من می دونم اگه ترک کنه به خودش میاد قبلا خیلی فعالو زرنگ و کاری بود تو خوابگاه دانشگاه این بلا سرش اومد هزینه شما هر چی باشه می دم فقط یه جا نمی تونم میشه حداقل شما واسش کاری کنین همه وایسادن تا بمیره انگار حتی غذا هم درست بهش نمی دن

هیچ نظری موجود نیست: