جب بوش: 40 سال پیش ماریجوانا مصرف می‌کردم

جب بوش: 40 سال پیش ماریجوانا مصرف می‌کردم
نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اعتراف کرد در دوران نوجوانی ماریجوانا مصرف می‌کرد.

به گزارش سرويس بين‌ الملل باشگاه خبرنگاران به نقل از پولیتیکو، «جب بوش،» نامزد جمهوری‌خواه انتخابات ریاست جمهوری 2016 آمریکا، در یک مناظره تلویزیونی اعتراف کرد در دوران دبیرستان ماریجوانا مصرف می‌کرده است. در این مناظره پس از آنکه «رند پال،» سناتور جمهوریخواه و دیگر نامزد این انتخابات، به طور ضمنی به برخی از نامزدهای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا اشاره کرد که در اجرای قوانین فدرال در مورد مواد مخدر ریاکاری می کنند، بوش اعلام کرد: « منظور پال من هستم. او درباره من صحبت می‌کند.»

جب بوش – برادر و فرزند دو رئیس جمهور اسبق آمریکا -- ادامه داد: «من اعتراف می‌کنم چهل سال پیش ماریجوانا مصرف می‌کردم. البته اکنون که در مقابل 25 میلیون نفر اعتراف می‌کنم، مادرم ناراحت خواهد شد.»

اعتراض ضمنی پال در نهایت تبدیل به بحث تند میان این نامزدهای جمهوری‌خواه شد که بیانگر اختلاف نظرهای جدی آنان در مسئله مبارزه با مواد مخدر است.

شناسایی مدیکال ماریجوانا (مخدر گل امنزیا ) سویه فراموشی ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: ماده مخدر جدید گل چیست و چه ...
وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز: ترک و درمان اعتیاد به مخدر گل ...
ماری جوانا گل - وبلاگ رسمی دکتر یزدان نیاز

هیچ نظری موجود نیست: