دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:پژوهش‌های کاربردی حوزه اعتیاد و مواد مخدر را حمایت می‌کنیم

دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر:
پژوهش‌های کاربردی حوزه اعتیاد و مواد مخدر را حمایت می‌کنیم
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور گفت: ما آمادگی داریم تا از طرح‌ها و برنامه‌های مطالعاتی و پژوهشی در حوزه اعتیاد و گرایش به سوی مصرف مواد مخدر و جلوگیری از آثار زیانبار آن حمایت کرده و پژوهشگران این حوزه را حمایت کنیم.

خبرگزاری فارس: پژوهش‌های کاربردی حوزه اعتیاد و مواد مخدر را حمایت می‌کنیم      
          
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، علیرضا جزینی عصر امروز در بازدید از کتابخانه مرکزی اردبیل با بیان اینکه آگاهی، دشمن اعتیاد است، اظهار کرد: مطالعه و کتاب‌خوانی، افزایش آگاهی و دوری از رفتارهای پرخطر را به همراه دارد.
وی طرح مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان مبنی بر اجرای کتاب درمانی در مراکز ترک اعتیاد را ستودنی و نوآورانه دانست و تصریح کرد: ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگی اجرای پایلوت این طرح در اردبیل را دارد.
دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر کشور از ارسال کتاب‌های جدید این ستاد برای بخش اعتیادپژوهی کتابخانه مرکزی اردبیل خبر داد و گفت: مطالعات و پژوهش‌های صاحب‌نظران در مورد علل اعتیاد و روش‌های پیشگیری و مبارزه می‌تواند راهگشای ما در ریشه‌کن کردن این معضل اجتماعی باشد.
جزینی ارسال فایل‌های دیجیتال و پایان‌نامه‌های مرتبط را نیز مورد تاکید قرار داد و افزود: کتابخانه‌های عمومی یکی از مهمترین سنگرهای فرهنگی در مبارزه با اعتیاد هستند.
در این بازدید مدیرکل کتابخانه‌های عمومی استان اردبیل نیز با اعلام آمادگی کتابداران جهت اجرای کتاب درمانی در کمپ‌های ترک اعتیاد، کتاب و مطالعه را بهترین درمانگر روح و روان بشری عنوان کرد.
رباب عزیزخانی حضور صاحب‌نظران حوزه اعتیادپژوهی در کتابخانه مرکزی را یادآور شد و بیان کرد: با غنی‌سازی کتب، پایان‌نامه‌ها و فایل‌های دیجیتال این بخش می‌توان خدمات گسترده‌تری به اعتیاد پژوهان ارائه داد.

هیچ نظری موجود نیست: