بازداشت مرد ایرانی متهم به قاچاق مواد مخدر در پاتایا تایلند+تصویـر

بازداشت مرد ایرانی متهم به قاچاق مواد مخدر در پاتایا تایلند+تصویـر

یک مرد ایرانی به جرم فروش متامفتامین در شهر پاتایا تایلند دستگیر شد .
قبلا  نیز اهالی محلی به پلیس گزارش داده بودند که این مرد ایرانی به کارگران و افرادی که به دیسکوها می روند مواد مخدر فروخته است. پلیس پس از دریافت گزارش های متعدد برای دستگیری او در پارکنیگ یک فروشگاه مواد غذایی برنامه ریزی کرده بود.
 
 پلیس تایلند با انتشار بیانیه ای اعلام کرده که یک مسافر مرد ایرانی را به اتهام قاچاق متامفتامین در پاتایا بازداشت کرده است. پلیس هم چنین افزوده که این فرد در جریان انجام عملیاتی در یک پارکنیگ در "جومتین" بازداشت شده است.
 
سایت خبری "پاتایا نیوز" با انتشار این خبر افزوده است:"اقای رضا رستمی" از سوی پلیس  پاتایا بازداشت شده است. او 31 ساله و اهل ایران است و 1.80 گرم متامفتامین مایع در اختیار داشته است. عملیات از طریق پلیس مخفی صورت گرفته و ماموران مخفی برخی از متامفتامین ها را از او خریداری کرده بودند.

این سایت خبری در ادامه اشاره کرده که پیش تر نیز اهالی محلی به پلیس گزارش داده بودند که این مرد ایرانی به کارگران و افرادی که به دیسکوها می روند مواد مخدر فروخته است. پلیس پس از دریافت گزارش های متعدد برای دستگیری او در پارکینگ یک فروشگاه مواد غذایی برنامه ریزی کرده بود.
 

پلیس با جستجوی اتاق متهم مواد مخدر را یافته است. او پس از بازجویی گفته بود که مواد را از ایران به پاتایا آورده و آن ها را در درون میوه جاسازی کرده است. او اظهار داشته که در میخانه ای در پاتایا نوازنده موسیقی بوده اما به دلیل ورشکستگی و کمبود مشتری میخانه تعطیل شده و او تصمیم گرفته بود تا به مواد فروشی روی آورد. 

هیچ نظری موجود نیست: