حافظی:بیش از هزار معتاد مشغول مصرف علنی مواد مخدر در پارک شوش هستند


حافظی:بیش از هزار معتاد مشغول مصرف علنی مواد مخدر در پارک شوش هستند

رئیس کمیسیون سلامت و محیط زیست شورای اسلامی شهر تهران با بیان اینکه وجدان انسانی در محدوده پارک و میدان شوش به درد می‌آید گفت: گویا مسئولان نسبت به این پارک توجهی ندارند و در خواب هستند.
رحمت‌الله حافظی در جریان یکصد و هشتاد و ششمین جلسه علنی شورای اسلامی شهر تهران با اشاره به وضعیت نابسامان پارک شوش اظهار کرد: به چشم خود دیدم که خودرو پلیس از میان جمعیت معتادان در این محوطه عبور کرد.
وی با بیان اینکه در پارک شوش شاید هزار نفر معتاد به صورت علنی موارد مخدر مصرف می‌کنند، گفت: علاج این وضعیت یک کار ملی هرچند شهرداری تهران از سه ماه قبل کار شناسایی را آغاز کرده است اما این کافی نیست و گویا سایر مسئولان در خواب هستند.
حافظی همچنین با بیان اینکه جانبازان از مظلومیت مضاعفی رنج می‌برند، گفت: مدیریت شهری باید به این قشر توجه بیشتر داشته باشد.
این عضو شورای شهر تهران در بخش دیگری از سخنانش خطاب به خودروسازان اظهار کرد: نبود کیفیت در جای خود مطرح است اما مهمتر از آن فقدان خدمات پس از فروش قابل قبول است.
وی گفت: هنگامی که یک خودرو برای تعویض سیم پشت داشبورد 5 روز متوقف می‌شود چگونه انتظار دارند مردم از تولید ملی استقبال کنند.

هیچ نظری موجود نیست: