آخرین قیمت تریاک، هروئین و شیشه از زبان فرمانده ناجا

آخرین قیمت تریاک، هروئین و شیشه از زبان فرمانده ناجا


فرمانده ناجا با اشاره به تقویت دریابانی با تخصیص 16 فروند شناور از افزایش 30 درصدی توان پلیس در دریابانی خبر داد و گفت: 110 دستگاه رادار و دوربین‌های دید در شب در مرزها افزایش یافته است.

نیک نیوز : فرمانده نیروی انتظامی کشورمان با بیان اینکه افزایش قیمت موادمخدر در افغانستان، افزایش قیمت دلار در ایران و افزایش ریسک انتقال موادمخدر در مرزها موجب ا فزایش قیمت موادمخدر شدگفت: در حال حاضر هر کیلو تریاک سه میلیون و 600 هزار تومان مبادله می‌شود و این در حالی است که دو سال قبل این مقدار تنها 700 هزار تومان مبادله می‌شد.

احمدی‌مقدم با اشاره به قیمت هر کیلو هروئین به مبلغ 14 میلیون تومان گفت: این در حالی است که این مقدار پیش از این سه میلیون تومان مبادله می‌شد و در حال حاضر نیز شاهد آن هستیم که قیمت شیشه از کیلویی سه تا چهار میلیون تومان به 17 میلیون تومان رسیده که این افزایش قیمت موادمخدر در افزایش میزان وقوعات سرقت خرد و کاهش گرایش بسیار موثر است.

وی در تشریح اقدامات مامورانش در مرزبانی به عدم و ضعف در اختصاص بودجه‌ها اشاره کرد و گفت: ضعف در تخصیص بودجه‌ها پلیس را قدری با تاخیر در سرعت طرح‌ها مواجه کرد اما در سال گذشته با وجود تمامی مشکلات توانستیم 200 کیلومتر خلاء مرزی را پوشش دهیم.

وی با بیان اینکه امسال نیز 200 کیلومتر از مرز باقی مانده سراوان با احداث جاده مرزی کامل می‌شود، گفت: در این مدت 83 کیلومتر جاده مرزی، 40 کیلومتر کانال و 20 کیلومتر سیم‌خاردار نصب شده است.

به گفته احمدی‌مقدم در سال 91، 73 ساختمان، برجک و پاسگاه در مرز احداث شد.

فرمانده ناجا با اشاره به تقویت دریابانی با تخصیص 16 فروند شناور از افزایش 30 درصدی توان پلیس در دریابانی خبر داد و گفت: 110 دستگاه رادار و دوربین‌های دید در شب در مرزها افزایش یافته است.

وی با بیان اینکه 100 تن موادمخدر در مرزها کشف و ضبط شده است گفت: شاهد افزایش 37 درصدی کشفیات موادمخدر در مرز نسبت به سال قبل بوده‌ایم.

فرمانده ناجا با اعلام خبر افزایش 92 درصدی قاچاق سوخت در کشور گفت: تنها در مرز سراوان روزانه سه میلیون لیتر گازوئیل قاچاق می‌شود که با اقدامات انسدادی در دو ماهه اخیر این رقم 90 درصد کاهش یافته است.

به گفته وی شاهد کاهش 40 درصدی ورود سلاح و کاهش 27 درصدی ورود مشروبات‌الکلی از مرزهای کشور هستیم.

احمدی‌مقدم در ادامه به کاهش خروج دام به خارج از کشور اشاره کرد گفت: شاید روزی یک هزار دام سبک به خارج از کشور قاچاق می‌شود که کمتر از نیم درصد مصرف گوشت کشور است.

Related searches

  • Heroin Price per Gram
  • Heroin Prices per Kilo
  • China White Heroin Price
  • Black Tar Heroin Prices
  • Kilo of Heroin Price
  • Gram of Heroin Price
  • Black Tar Heroin
  • Cocaine Prices

هیچ نظری موجود نیست: