برادر عبدالرضا رحمانی فضلی رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر اولین امتحان شما برای ثلث دوم هروئین گل است

برادر عبدالرضا رحمانی فضلی  رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر اولین امتحان شما برای ثلث دوم هروئین گل است
جناب رئیس ستاد مبارزه  با مواد مخدر
اگر امروز سازمان ستاد مبارزه با مواد مخدر با ازمایش ماده مخدر کشف شده ای به نام هروئین گل  فرمول شیمیایی انرا مشخص کند   و از فردا به رسانه ها دستور بدهند به جای  استفاده از نام هروئین گل که نامی خیابانی و زاده شده  توسط قاچاقچیان مواد مخدربرای سردر گم کردن مسئولین و جوانان  است شما از نام شیمیایی ان استفاده کنید 
 شما اولین گام موثر را برای کنترل مواد مخدر در ایران برداشته اید
با ارزوی موفقت برای شما در راه مبارزه با شیطان اعتیاد


قانون- فرمانده انتظامی استان اصفهان گفت: دو باند بزرگی که به شکل گسترده‌ای محموله شیشه و هرویین را وارد و در این استان توزیع می‌کردند، منهدم شدند.
به گزارش ایسنا، سردارعبدالرضا آقاخانی در تشریح این خبرگفت: با تلاش ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر فرماندهی انتظامی استان اصفهان سرانجام پس از دو ماه کار شبانه‌روزی و اقدامات ویژه پلیسی اعضای یک باند بزرگی که اقدام به وارد کردن موادمخدر شیشه و توزیع آن به شکل گسترده در سطح استان می‌کردند، شناسایی و منهدم شدند.
وی با بیان اینکه سرشبکه اصلی این باند از افراد غیربومی بوده که مسئولیت هدایت و انتقال محموله شیشه از استان‌های دیگر به اصفهان را برعهده داشت افزود: دراین عملیات دو مخفی‌گاه اعضای باند منهدم و در بازرسی از آنها هشت کیلو گرم شیشه و تعدادی پایپ کشف و ضبط و دو دستگاه خودروی مدل بالا به همراه مبلغ 800 میلیون ریال وجه نقد توقیف شد.
آقاخانی با بیان اینکه دراین رابطه 10 عضو این باند شناسایی و دستگیر شده‌اند که یکی از اعضای این باند از اراذل و اوباش و افراد شرور معروف و سابقه‌دار بود گفت: امید است با مجازات مناسب از سوی دستگاه قضایی این افراد به سزای اعمال خود در به تباهی کشاندن جامعه برسند.
کشف هروئین جدید از قاچاقچیان
رییس پلیس اصفهان در ادامه از دستگیری دو تن باقیمانده اعضای باند واردکننده هروئینی موسوم به «هروئین گل» خبر داد و گفت: ماموران اداره عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر در ادامه تحقیقات خود روی اعضای باقیمانده باند قاچاق و توزیع «هروئین گل» به اصفهان روز گذشته در محور ورودی به اصفهان به یک دستگاه پژو405 مشکوک که در نتیجه در بازرسی از آن مقدار 40 کیلوگرم از این ماده‌مخدر که به طرز ماهرانه‌ای جاسازی شده بود را کشف و ضبط کردند.
وی با بیان اینکه دراین عملیات یک زن و شوهر دستگیر شدند گفت: با دستگیری این دو تن تعداد اعضای باند قاچاق و توزیع «هروئین گل» به 47 تن رسید که از ابتدای سالجاری تاکنون توسط ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر دستگیر شده‌اند.
فرمانده انتظامی اصفهان با اشاره به کشف 73 کیلوگرم از این ماده‌مخدر گفت: نکته حائز اهمیت این است که اعضای این باند هروئین جدیدی به نام «هروئین گل» را وارد می‌کردند که از لحاظ آسیب‌های وارده به جسم و روان مصرف‌کنندگان بسیار قوی‌تر از هروئین معمولی است.
آقاخانی درپایان خاطرنشان کرد: تزریق موادمخدر به بدنه جامعه ایران اسلامی ما به شکل هدفمند و گسترده یکی از مصادیق بارز جنگ نرم دشمن است اما در این میان پلیس انقلابی و اسلامی بیکار ننشسته و با از جان گذشتگی تمام در برابر سوداگران مرگ و باندهای تبهکار می‌ایستد و هرگز اجازه ناامن کردن جامعه را به هیچ احدی نخواهد داد.
opium.site: گل را با شیشه هروئین هم نام کردند نمک حمام و اسپایس را ...

هیچ نظری موجود نیست: