سازمان جاسوسی سیا با استفاده از دانشمندان نازی اثرات ال اس دی را ازمایش میکرد .Operation Paperclip

دانشمندان "نازی" در خدمت "سیا"
دانشمندان
عملیات گیره کاغذ
پس از جنگ جهانی دوم در مکانی مخفی در آلمان، دستگاه اطلاعاتی امریکا با استفاده از دانشمندان نازی به بررسی نحوه تاثیر قرص "ال اس دی" بر ذهن بازداشت شدگان شورویایی پرداخته اند. دانشمندان نازی هم چنین در روش های اعمال کنترل بر زندانیان و شیوه های مختلف بازجویی نیز به امریکایی ها کمک کرده اند."
 نویسنده ای امریکایی در کتابی که به تازگی منتشر کرده مدعی شده که پس از پایان جنگ جهانی دوم، سازمان اطلاعات مرکزی امریکا (سیا) از دانشمندان آلمان نازی برای بررسی چگونگی تاثیر استفاده از موادمخدر بر بازداشت شدگان ارتش شوروی و نحوه بازجویی آنان استفاده کرده است.
، روزنامه اسرائیلی "یودیعوت آحرونوت" ضمن معرفی این کتاب نوشته است: "سازمان "سیا" در عملیاتی تحت عنوان "پیپیر کلیپ" از دانشمندان نازی علیه نیروهای ارتش شوروی استفاده کرده است. این دانشمندان تحقیقاتی را در مورد نحوه تاثیر مواد مخدر بر مغز بازداشت شدگان انجام داده اند." نویسنده این کتاب هم چنین مدعی شده که پس از جنگ جهانی دوم در مکانی مخفی در آلمان، دستگاه اطلاعاتی امریکا با استفاده از دانشمندان نازی به بررسی نحوه تاثیر قرص "ال اس دی" بر ذهن بازداشت شدگان شورویایی پرداخته اند. دانشمندان نازی هم چنین در روش های اعمال کنترل بر زندانیان و شیوه های مختلف بازجویی نیز به امریکایی ها کمک کرده اند."
روزنامه "یودیعوت آحرونوت" در ادامه ضمن معرفی نویسنده کتاب می نویسد: "آنی جاکوبسون" روزنامه نگار امریکایی نویسنده کتاب "عملیات پیپیر کلیپ: برنامه سرویس اطلاعات مخفی که دانشمندان نازی برای امریکا به ارمغان آوردند" می باشد. نویسنده کتاب مدعی شده که دستگاه اطلاعاتی امریکا از 1600 دانشمند برجسته نازی استفاده کرده است.
هم چنین نویسنده کتاب مدعی شده که دانشمندان نازی در سال 1945 میلادی برای دستگاه اطلاعاتی امریکا تحقیقاتی را در مورد تاثیر ماده مخدر "ال اس دی" بر ذهن افراد انجام داده اند. این بررسی در مکانی به نام "کمپ کینگ" در نزدیکی فرانکفورت انجام شده است. در ابتدا دانشمندان نازی به عنوان افراد زندانی در این مرکز نگهداشته شدند اما پس از آن بازداشت شدگان شورویایی جایگزین آنان شدند.
opium.site: پروژه کنگر فرنگی project artichoke سیا چه بود.(ارتیشو)
opium.site: چاکران درگاه ماری جوانا برگ نخورند سیا CIA بشوند مخدر گل ...
Turbina corymbosa توربین(توربینا) - opium.site - Blogger
سازمان سیا .مخدر روانگردان LSD و رویاهای دهه 60 - opium.site - Blogger
Mind Control & MKULTRA یافتن داروی برای - opium.site - Blogger
opium.site: Bath salts drug and CIA mind control project(mk-ultra ...
opium.site: کنترل ذهن و شست وشوي مغز در سازمان سيا با مواد مخدر چگونه ...
opium.site: چطور سازمان سیا می خواست پشم فیدل کاسترو را بریزد
opium.site: سازمان جاسوسی سیا به فیدل کاسترو ال اس دی داد.
opium.site: استفاده از دستگاه کنترل فکر و رابط مغز و کامپیوتر ...
opium.site: ساخت مخدر روانگردان ال اس دی
مورنینگ گلوری


opium.site: چطور از راه دور می توان مغز افراد را کنترل کرد ؟Speech ...

opium.site: استخراج LSA از دانه های مورنینگ گلوری به روش COLD ...

opium.site: مراحل استخراج ال اس دی از دانه های مورنینگ گلوری (صبح ...

opium.site: نشئگی با مورنینگ گلوری سر کوچه ؟

opium.site: عکس دانه های مورنینگ گلوری


هیچ نظری موجود نیست: