وضعیت قرمز اعلام می شود اماده فرار هستیم ؟

وضعیت قرمز اعلام می شود اماده فرار هستیم ؟
بعد از اخباری که درباره دستگیری طراح وبلاگی در شهر مشهد که در ان ساخت مواد مخدر صنعتی در اینترنت اموزش داده می شد و اعلام  دستگیری دکتر قلابی در تهران  و فروشنده مواد مخدر در فیس بوک به نظر می رسد کاراگاهان پلیس هر چه بیشتر به  مخفی گاه ما  نزدیک می شوند
به این سبب اکنون که با فروش میلیاردی مواد مخدر در فیس بوک  میلیاردر  شدم از عموم کسانی که به صورت چکی و کامیونی از من مواد مخدر خریده اند  خدا حافظی می کنم
دیدار ما در سواحل اکاپولکو ؟
نویسنده
البته من ادم نامردی نیستم و برای توبه کردن به پا بوس اما رضا در مشهد رفتم  تا از نوشتن  مطالبم درباره ساخت مواد مخدر حلالیت بطلبم 
 انجا هم پلیس فتای مشهد با دستگیری من و با   دیدن فیلمی که من از مسافرتم و عذابی که در این مسافرت کشیده بودم بلافاصله من را بیگناه تشخیص داد ؟
قطار مسافربری زنجان مشهد سیبری هاوایی برای زائران امام رضا


دستگيري طراح وبلاگ آموزش ساخت مواد مخدر صنعتي در اينترنت
طراح وبلاگ آموزش ساخت مواد مخدر صنعتي در مشهد توسط ماموران پليس فتاي خراسان رضوي دستگير شد. به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ «سيدمحسن عرفاني» در تشريح اين خبر گفت: ماموران پليس فتاي استان يک مورد وبلاگ آموزش ساخت مواد مخدر صنعتي را شناسايي کردند. وي افزود: با تلاش هاي ماموران وي در يکي از محلات مشهد دستگير شد. عرفاني افزود: فرد دستگير شده در مواجهه با مدارک و دلايل قانوني لب به سخن گشود و به طراحي وبلاگ آموزش و ساخت مواد مخدر صنعتي در اينترنت اعتراف کرد.

دستگیری فروشنده موادمخدر در فیس‌بوک

به گزارش مشرق، سرگرد سهیل خاکشور امروز گفت: با رصد و پایش مستمر در فضای مجازی توسط مأموران پلیس فتا مشخص شد که فردی با ایجاد صفحه جعلی در یکی از شبکه اجتماعی، اقدام به بارگزاری مطالب و انتشار تصاویری با محتویات تحریک به استعمال مواد مخدر و روان گردان و آموزش آن می‌کند.
مردی بدون کنکور پزشک شد/ بازداشت مربی آموزش ساخت بمب در اینترنت/ برادرکشی تحت تأثیر کشتی کج
رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری پزشک قلابی در پایتخت خبر داد که بدون شرکت در کنکور و با جعل عنوان طبابت می کرد.
سرهنگ عباسعلی محمدیان به مهر گفت: چندی قبل مأموران پلیس آگاهی تهران بزرگ در جریان فعالیت یک پزشک قلابی در تهران قرار گرفتند.

هیچ نظری موجود نیست: