سوالات پزشکی :چکار کنم دوست پسرم مخدر هروئین و شیشه را ترک کند

سوالات پزشکی :چکار کنم دوست پسرم مخدر هروئین و شیشه را ترک کند

به تازگی با جوانی آشنا شدم او گفته است معتاد به مخدر شیشه و هروئین است اما من دست او پایپ ندیده ام ولی او سیگاری سبز رنگ می کشد او به من گفته می خواهد شیشه و هروئین را ترک کند من چکار باید بکنم
جواب
خانم عزیز به نظر می اید فعلا ایشان ماری جوانا گل مصرف می کند و با توجه به اعتراف خودش در مورد اعتیاد به مخدر شیشه و هروئین بعید به نظر می رسد با مصرف سه ماده مخدر بتوانید ایشان را وادار به ترک اعتیاد بکنید  اگر ایشان واقعا می خواهند اعتیاد های خود را ترک کنید ابتدا رابطه خود را تا زمانی که ایشان ترک کامل نکرده اند قطع کنید ادامه این رابطه به صرف این تفکر که با عشق شما ایشان این سه ماه مخدر را ترک می کند فقط یک توهم است
سوالات پزشکی :استفاده از عسل و شکر در مقاربت مقعدی برای جلوگیری از کرم و عفونت
سوالات پرشکی :در هفته 36 حاملگی خود ارضایی می کنم آیا بچه من دو جنسی است

هیچ نظری موجود نیست: