دو باند بزرگ توزیع شیشه و مخدر جدیدی به نام " هرویین گل " در اصفهان منهدم شدند (سال 1391)

در عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهی انتظامي استان اصفهان
دو باند بزرگ توزیع شیشه و هرویین گل در اصفهان منهدم شدند
۲ مرداد ۱۳۹۱ ساعت ۱۲:۳۶
خبرگزاری ایمنا: در عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر اين فرماندهي دو باند بزرگي كه به شكل گسترده اي بار شيشه و هرويين را وارد و در اين استان توزيع مي كردند دستگير شدند.
به گزارش ایمنا سردار عبد الرضا آقاخاني با اعلام این خبر اظهار داشت: با تلاش ماموران پليس مبارزه با مواد مخدر فرماندهي انتظامي استان اصفهان سرانجام پس از دو ماه كار شبانه روزي و اقدامات ويژه پليسي اعضاي يك باند بزرگي كه اقدام به وارد كردن مواد مخدر شيشه و توزيع آن به شكل گسترده در سطح استان مي كردند، شناسايي و دستگير شدند.
وي با بيان اينكه سرشبكه اصلي اين باند از افراد غير بومي بوده كه مسئوليت هدايت و انتقال بار شيشه از استان هاي ديگر به اصفهان را برعهده داشته است افزود: در اين عمليات دو مخفيگاه اعضاي باند منهدم و در بازرسي از آنها هشت كيلو گرم شيشه و تعدادي پايپ كشف و ضبط و دو دستگاه خودروي مدل بالا به همراه مبلغ ۸۰۰ ميليون ريال وجه نقد توقيف شد.
اين مقام مسئول عنوان داشت:در اين رابطه ۱۰ نفر از اعضاي باند شناسايي و دستگير شده اند كه يكي از اعضاي اين باند از اراذل و اوباش و افراد شرور معروف و سابقه دار مي باشد كه اميد است با مجازات مناسب از سوي دستگاه قضايي اين افرادبه سزاي اعمال خود در به تباهي كشاندن جامعه برسند.
رييس پليس استان در ادامه از دستگيري دو نفر ديگر از باقيمانده اعضاي باند وارد كننده هروئيني موسوم به هروئين گل خبر داد و گفت: ماموران اداره عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر در ادامه تحقيقات خود بر روي اعضاي باقيمانده باند قاچاق و توزيع هروئين گل به اصفهان روز گذشته در محور ورودي به اصفهان به يك دستگاه پژو۴۰۵ مشكوك كه در نتيجه در بازرسي از آن مقدار ۴۰ كيلو گرم از اين ماده مخدر كه به طرز ماهرانه اي جاسازي شده بود را كشف و ضبط كردند.
وي با بيان اينكه در اين عمليات يك زن و شوهر دستگير شدند گفت: با دستگيري اين دو نفر تعداد اعضاي باند قاچاق و توزيع هروئين گل به ۴۷ نفر رسيد كه از ابتداي سال جاري تا كنون توسط ماموران سخت كوش پليس مبارزه با مواد مخدر دستگير شده اند.
فرمانده انتظامي استان با اشاره به كشف ۷۳ كيلو گرم از اين ماده مخدر گفت: نكته حائز اهميت در اين پرونده اين است كه اعضاي اين باند هروئين جديدي به نام هروئين گل را وارد مي كردند كه از لحاظ آسيب هاي وارده به جسم و روان مصرف كنندگان بسيار قوي تر از هروئين معمولي است.
سردار آقاخاني در پايان خاطر نشان كرد: تزريق مواد مخدر به بدنه جامعه ايران اسلامي ما به شكل هدفمند و گسترده يكي از مصاديق بارز جنگ نرم دشمن است اما در اين ميان پليس انقلابي و اسلامي بيكار ننشسته و با از جان گذشتگي تمام در برابر سوداگران مرگ و باندهاي تبهكار مي ايستد و هرگز اجازه نا امن كردن جامعه را به هيچ احدي نخواهد داد.
سوال اول هروئین گل چه فرمولی دارد
سوال دوم ایا مشابه هروئین گل در کشورهای اطراف ایران وجود دارد
سوال سوم  فرق بین بونسای و هروئین گل چیست

هیچ نظری موجود نیست: