هماهنگی رسانه های داخلی با رادیو های خارجی در رواج ماده مخدر گل جهت نسل کشی ایرانیان



High potency and synthetic marijuana pose real dangers in first weeks of pregnRecent

Recent research from the past 5 years has shown that marijuana exposure during pregnancy has been associated with anencephaly, a non-sustaining life condition where a large part of the skull or brain is absent

امروزه  اثرات مخدر ماری جوانا  موجود در بازارکه به مخدر گل معروف شده است  تا 20 برابر قویتر از اثرات ماری جوانا در 40 سال قبل  است (جنین بدون سر بعلت مصرف یک بار مخدر گل توسط یک دختر حامله )

آیا ما نسلی بی کله در اینده می خواهیم !!

چند روز پیش یکی از مسئولین در مصاحبه ای اعلام می کند که :
علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟! مجله همشهری
ما هم در جواب نوشتیم !
علت گرایش جوان ها به مخدر «گل» چیه؟! اطلاع رسانی غلطی که به جای منع مصرف گل بطور غیر مستقیم انرا تبلیغ می کند
در مصاحبه ای متخصصی   اعلام می کند که کشیدن سیگار با ماری جوانا مضر است که ما هم موافقیم اما خبرنگار زرنگ در زیر مصاحبه یک رپرتاژ با عنوان
خاطرات تلخ یک مصرف کننده ماده مخدر گل  را می چسباند که در ان شخصی به نام


رضا 22 ساله، بعد از سه سال مصرف گل و مشتقات آن، به سرطان ریه مبتلا شد

به خاطر آرزوهایم؛ به مرگ فکر نمی کنم

این  اقا رضای معتاد به گل هم می گوید
– مدتی بود حالم هر روز بدتر می شد و وزنم با سرعت عجیبی در حال کاهش بود. در آن زمان هنوز «گل» مصرف می کردم اما دیگر خبری از غذا خوردن های افراطی نبود.
به دلیل ضعفی که داشتم به پزشک مراجعه کردم و فهمیدم سرطان دارم. دکتر گفت به دلیل مصرف حشیش و گراس است. بعد از اینکه درگیر سرطان ریه شدم تصمیم گرفتم دیگر لب به این ماده نزنم.
البته این اقای متخصص می گوید
گل یک مخدر جدید نیست، در واقع  گل همان «ماری جوانا» است.
جالب اینکه چند روز بعد رادیو دویچه وله هم اظهارات متخصص ایرانی را تائید می کند


صدای المان دویچه وله
از انواع مواد مخدر "سبک"، حشیش که به نام‌هایی مانند علف، بنگ و چرس نیز شناخته می‌شود، رایج‌ترین "جنس" در میان جوانان امروز است (دویچه وله )
اما مسله ما چیست !
 تهاجم روانی  و پنهانی عناصر داخلی با هماهنگی !!
 مقابله  کردن جوانان گل ما که مصرف کننده  ماری جوانا هستند با والدین و  پزشکان
خبرنگار این رپرتاژ عمدا با نشر مصاحبه ای  با یک معتاد به مخدر گل در زیر حرف های اقای دکتر متخصص  که به نظر من  مصاحبه معتاد واقعی نیست و حتی اگر هم واقعی باشد سو گیری مشخصی دارد به جای اینکه با  شخص معتادی  مصاحبه  کند که بعلت گل دچار عقیمی  شده و زنش از او طلاق گرفته و زندگیش ویران شده  با فردی که مدعی است با مصرف گل سرطان ریه گرفته مصاحبه می کند .
 متاسفانه باید ذکرکنم  که ماریجوانا و مخدر گل امروزه حرف اول را در درمان سرطان ریه می زنند و امار نشان می دهد که اگر شما یکسال ماری جوانا گل بکشید هیچوقت سرطان ریه نمی گیرید اما  حتما عقیم می شوید .
همین مسله در جامعه کنونی باعث رواج مخدر گل می شود  زیرا معتادان به مخدر گل با نشان دادن اثرات درمانی ان در سرطان ریه والدین خود را نا اگاه نشان داده و به انها این جواب را می دهند .
بابا این ها می خواهند جوانان ایران را معتاد به  شیشه بکنند برای همین میگن گل بده من که خودم صد تا لینک  به زبان فارسی بهت نشون دادم که اصلا درمان سرطان ریه همین گل است
اصلا گل فقط خاصیت درمانی دارند .
این ها می خواهند ما گل نکشیم  چون می دانند ضد شیشه است
و بدبخت پدر و مادر معتاد به گل هم  که جوابی برای فرزندشان ندارند  و اچمز شده اند  می گویند بکش بچه اره گل بهتر از شیشه است من هم فهمیدم این ها  واقعا می خواهند جوانان را معتاد به شیشه بکنند تا مغزشون از بین بره ! برای همین از گل بد می گن !!
حالا شما فکر می کنید چه اتفاقی می افتد
دو روز بعدش هم رادیو دویچه وله  در پشت بند این مصاحبه مقاله ای را منتشر می کند که می گوید
کارشناسان می گویند : مصرف حشیش باید آزاد شود و ممنوعیت ان غیرمنطقی است
 فقط فکر کنید بچه معتاد به گل بعد از خجالت دادن والدینش که شما هیچی  از گل نمی دانید  و این گل دارو است حتی برای سرطان  ریه با نشان دادن نظریه کارشناسان خارجی و اینکه بابا این متخصصان خارجی یک چیزی می دانند که می گویند ممنوعیت ماری جوان غیرمنطقی است و رو به والدین کرده و در کمال پر رویی می گوید  بابا کمی منطقی باش !
 ایا دیگر می توان با اعتیاد به مخدر گل مقابله کرد !! 
 


کارشناسان: مصرف حشیش باید آزاد شود


کارشناسان مسائل اقتصادی و اجتماعی عقیده دارند که ممنوعیت مصرف حشیش به شکل کنونی غیرمنطقی است. برای کنترل مصرف مواد مخدر، دولت‌ها باید راه‌های سنجیده‌تری پیدا کنند.
 
در جریان برگزاری "هفته اقتصادی" در آلمان، سه کارشناس امور اقتصادی از قانونی شدن حشیش همراه با نظارت شفاف، حمایت کرده‌اند.
به نظر کارشناسان اقتصادی در برخورد با مواد مخدر، روشنگری از فشار و محدودیت مؤثرتر است. به نظر یوستوس هاوکپ، استاد علوم اقتصادی: «ممنوعیت حشیش در آلمان شکست خورده است. هیچ دلیل قانع‌کننده‌ای علیه آزادسازی حشیش وجود ندارد و این محدودیت با مقتضیات زمانه ناسازگار است.»
به نظر محافل اجتماعی نیز دولت در بازار قانونی بهتر می‌تواند بر مصرف حشیش کنترل داشته باشد، تا این که این مواد در "بازار سیاه" باشد. تنها با قانونی‌شدن حشیش است که دولت می‌تواند بر کیفیت آن نظارت کند و بر بازار خرید و فروش آن کنترل داشته باشد.
به نظر کارشناسان، چنانچه مصرف حشیش قانونی شود، سالانه معادل ۳ و نیم میلیارد یورو (حدود ۴ میلیارد دلار) مالیات نصیب خزانه آلمان می‌کند. در حال حاضر بیش از این مبلغ به جیب دلالان و قاچاق فروشان سرازیر می‌شود.
افزون بر این امروزه مبالغ زیادی برای مبارزه با خرید و مصرف حشیش هزینه می‌شود. به نظر کارشناسان قانونی شدن مصرف حشیش می‌تواند از میزان جرم و جنایت در بازار مواد مخدر بکاهد.
پیش از این برخی از کشورهای اروپایی مصرف حشیش را قانونی کرده‌اند.
از انواع مواد مخدر "سبک"، حشیش که به نام‌هایی مانند علف، بنگ و چرس نیز شناخته می‌شود، رایج‌ترین "جنس" در میان جوانان امروز است و در میان جوانان ایرانی نیز رواج دارد.

هیچ نظری موجود نیست: