جناب اقای رحمانی فضلی : منتظر دریافت چک ان جناب هستم با تشکر دکتر یزدان نیاز

جناب اقای رحمانی فضلی لطفا بابت 5 سال پرکاری من و تنبلی ستاد مبارزه با مواد مخدر مبلغ 300 میلیون تومان حقوق ما  را پرداخت کنید
جناب اقای رحمانی فضلی
محترما به عرض ریاست ستاد مبارزه با مواد مخدر می رساند .
با توجه به اینکه  در ظرف 5 سال گذشته حداقل روزانه 8 ساعت حتی پنج شنبه و جمعه ها  جهت اطلاع رسانی  درباره مواد مخدر و پیشگیری  از رواج مواد مخدر و پروتکل درمان اعتیاد به شیشه  و گل  مطلب ترجمه کرده و نوشته ام  
 اکنون   بعد از انتشار  بیش از4500 پست درباره مواد مخدر روانگردان  چون  چشم اینجانب اب  مروارید گرفته و اعصابی برایم نمانده و دچار بیماری دیابت شدم و دیگر می خواهیم بازنشست  شده و دست از این اطلاع رسانی بیهوده برداشته و به شغل کم دردسر و پر درامد تر  و راحت تر اما کمی کثیف  تر  مشغول شوم .
لهذا  با احتساب پول  اب برق  تلفن و استهلاک کامپیوتر و  پول شارژ ماهیانه اینترنت  خرابی سه دستگاه کامپیوتر و دو لپ تاپ نوت بوک  با احتساب  دستمزد ترجمه متون ازانگلیسی به فارسی و فعالیت 24 ساعته در زمینه مبارزه با مواد مخدر لطفا به جای  تشویق اعضای قبلی ستاد و افزایش  حقوق  انها و فعال کردن اعضا ی ستاد مبارزه ای که به مدت 5 سال سستی و تنبلی  کرده اند از  حقوق 5 ساله افراد تنبل 300 میلیون تومان   کسر نموده و به حساب  اینجانب  واریز کنید 
البته لازم به توضیح است که  من فقط بابت اطلاع رسانی برای  این 5 سال این مبلغ را دریافت کرده والا همانطور که خودتان می دانید بابت مبارزه با  اطلاع رسانی غلط  در مدیریت قبلی ستاد بیشتر از این ها به من بدهکارید
لیست دست مزد و حقوق
حقوق ماهیانه   5 میلیون تومان 
در سال  60 میلیون تومان
 کلا مبلغ 300 میلیون تومان 


لطفا مبلغ مزبور را تا قبل از مرگ به حسابم واریز نماید یا  بعد از مرگم به حساب پسرم واریز کنید زیرا فکر نمی کنم تا زمانی که شما متوجه بشوید اوضاع اعتیاد به مواد مخدر در این کشور چقدر نابسامان است و ارزش کار من چقدر است  اینجانب  هفت کفن پوسانده ام 
  با توجه به وضعیت تورم در سال های اینده مطمعنا  زمانی که شما این مبلغ را به پسر یا نوه ام بدهید در ان زمان  انها  قادر نخواهد بود با این پول حتی  یک دوچرخه بخرند
به امید دیدار شما  منتظر دریافت چک ان جناب هستم   دکتر یزدان نیاز
توجه
جناب اقای رحمانی فضلی لازم به ذکر است  هفته قبل در مسافرتی که جهت یک پروژه تحقیقاتی به خارج از کشور داشتم  مبلغ 50 میلیون تومان حقوق ماهیانه  بعلاوه پرداخت هزینه اقامت و تامین هزینه سالیانه دو بار رفت امد به ایران  به اینجانب پیشنهاد شد که مدارک ان موجود است  این مطلب را برای این ذکر می کنم که خدای ناکرده فکر نکنید من سر رئیس ستاد مبارزه با مواد مخدر ایران می خواهم کلاه بگذارم یا گران حساب کرده ام

هیچ نظری موجود نیست: