نجات از مرگ و درخواست رمز برای نوشیدنی گیاهی ترک اعتیاد به متادون / کمک برای ترک اعتیاد به ماده مخدر متادون


نجات از مرگ
سلام دکتر
اگر از بین مخاطبین سایت حمایتی نمیبینی ، دلیلشو نمیدونم ولی شاید به خاطر اینه که مردم ما متاسفانه به دنبال عیش و نوشن یا بهتر بگم به دام عیش و نوش گیر افتادن بزار از خودم برات بگم اینجوری بهتره.
امشب با خوندن مطالب شما مرگ حتمی من رو نجات دادی
نمیدونم چطور ازت تشکر کنم اما حاضرم تو حیطه فعالیت خودم دست به دستت بدم تا پر انرژی تر و قوی تر مردممون رو آگاه کنیم و وقتی مردم آگاه بشن عدالت ظهور میکنه
با خوندن اطلاعات شما فهمیدم که سالهای زیاد به مغزم آسیب رسوندم و اگه متوجهم نمیکردی با اطلاعات منطقی و نوع دست به قلم شدنت که خیلی خوب به دل میشینه مرگ من حتمی بود منتظر جواب شما هستم برای دست به دست هم دادن .

سپاس 
 حامد
 درخواست رمز برای نوشیدنی  گیاهی ترک اعتیاد به متادون

سلام دکتر یزدان نیاز
برای درمان اعتیاد به متادون چجوری باید داروی گیاهی رو درست کنیم تو سایت با رمز وارد شده
نوشیدنى قمر
سلام اقاى  دکتر
خسته نباشید.
والا چند وقت پیش طریقه ساخته قمر بود اما یادم رفت.دوباره که اومدم دیدم باز نمیشه.یکیشم فیلتر شده.یکیشم رمز عبور مى خاد.من چه کار کنم واسه دیدنش !!

عضو سایت هم شدم نشد.یک سىسى مىخورم.ممنون


درخواست رمز برای پست ترک اعتیاد متادون

با سلام
جناب دکتر پدر من 7 سال است با دارو متادون ترک کرده است و نمی تواند متادون را کنار بگذارد خواهشمندم روش درست کردن داروی مر را برای من ارصال کنید به ایمیلم و طریقه مصرف آن را ، و در روزانه 5 قرض 5 میلی گرمی متادون را مصرف می کند
با سپاس و تشکر از کمک شما
حسین



درباره ترک اعتیاد به  داروی گیاهی دراگون
سلام دکتر
من لیسانس ریاضی دارم ولی با تلاشی که کردم نتوانستم استخدام شوم رفتم سراغ کار ساختمانی اما بخاطر سنگین بودن کار مدت دو سال تریاک مصرف کردم حالا برای ترک تریاک دراگون میخورم حالا چطوری دراگون رو ترک کنم؟ باتشکر من در حال حاضر متاهلم ودوتا بچه کوچک دارم به مدت یکسال رفتم کار نجاری را یاد گرفتم کار سبک و راحتی دارم اما اعتیادم به قرصهای دراگون برام یک مسله عذاب اور شده لطفا کمکم کنید


کمک برای ترک اعتیاد به ماده مخدر  متادون
سلام آقای دکتر جان هرکی که دوست داری یه راه حلی بمون بگو که این متادون کوفتی تزک کنیم الان ۲دوسال دارم میخورم نمیتونم کمتر از ۲۰کنم خواستم هم یکدفعه بزارم کنار بعد دو روز یه بلایی سرم اومد که داشتم میمردم دیگه خسته شدم تورو خدا کمکم کن
کمک برای ترک شربت متادون
باعرض سلام و خسته نباشید خدمت آقای دکتر.طرز تهیه نوشیدنی دارویی قمر رو میخواستم و اینکه واقعا تاثیر داره؟داخل سایت آموزش تهیه نوشیدنی رمزگذاری شده برای نمایش مطلب احتیاج به کد است.اگه میشه کد رو به جیمیلم ارسال کنید ممنون میشم.


جواب
با عرض شرمندگی
از کسانی که   ماده مخدر متادون و قرص دراگون  مصرف می کنند  !!


در تاریخ 21 اسفند سال 1393 با توجه به تذکر  پلیس ستاد مبارزه با مواد مخدر به  اینجانب درباره  عدم  استفاده از داروی گیاهی مر و ایبوگین  در ترک اعتیاد به متادون  و  ترک اعتیاد  به شیره تریاک و هروئین و مواد مخدر دیگر  بعد از توقیف  مقداری  داروی ایبوگین  و مر   توسط ستاد مبارزه با مواد مخدر  پلیس   ستاد مبارزه با مواد مخدر عنوان نمودند   که برای ترک اعتیاد به مواد  مخدر افیونی اینجانب  حق نشر این گونه مطالب را ندارم و فقط باید  از  دستورالعمل  فعلی در ایران  دال بر استفاده از متادون و بوپرنورفین برای ترک مواد مخدر   پیروی کنم به این علت پست های در این رابطه   رمز گذاری یا حذف  شد تا مسائل  قانونی  حادتری  برای اینجانب پیش نیاید  

هیچ نظری موجود نیست: