ورود ماری جوانا جی سیزده G13 به بازار مخدر گل تهران

هیچوقت در طول عمرم فکر نمی کردم روزی بتوانم ماری جوانا جی 13 را از نزدیک به بینم

دیشب  برای اولین بار چشمم به  ماری جوانا جی 13 (مخدر گل ) در تهران افتاد و توانستم یک گل انرا صاحب شوم
ماری جوانا جی 13 (مخدر گل )  G13 قویترین فرم ماری جوانا طبی در جهان است که اولین بار توسط  سازمان سیا با همکاری اف بی ای  دراوئل دهه 1950 برای طرح فوق سری شستشوی مغز به طریقه ژنتیک  ساخته شد ماری جوانا جی 13 دارای 30 در صد ماده مخدر تتراهیدروکانابینول است و در بازار تهران به عنوان مرغوبترین  نوع  مخدر گل که رو دست ندارد به  عده ای خاص فروخته می شود البته این ماری جوانا را قاچاقچی از استان فارس برایم اورده است و می گوید همه استان فارس از شمال تا جنوب ایندور اوت دور همه در حال کاشت ماری جوانا گل هستند  
خداوند ما را از شر شیاطین حفظ کند که با رواج جی 13 دیگه مغزی برای مصرف کننده ان باقی نمی ماند

نویسنده
از صبح تا حالا پک جی 13 را گذاشتم جلوم  نگاهش می کنم جرعت ندارم  یک نصف سیگار هم باهاش درست کنم گذاشتم  بعد از تعطیلات عید بدم یکی از مریض های معتاد به مخدر گل یک تستش بکنه من نگاه کنم به بینم چی میشه


Highlights

G13 is a very strong strain of cannabis indica that is the subject of many urban legends. According to some accounts, the CIA, FBI, and other agencies gathered the best strains of marijuana from breeders all over the world. At a super-secret installation at the University of Mississippi, they bred many new super hybrids in the late 1960s. Allegedly, a single cutting of this plant was liberated by an unnamed technician and bred for the masses.

هیچ نظری موجود نیست: