گیاه شاهدانه در کاهش لرزشهای بیماری ام اس (ms) مفید است!


گیاه شاهدانه در کاهش لرزشهای بیماری ام اس (ms) مفید است!     

گیاه شاهدانه در کاهش لرزشهای بیماری ام اس (ms) مفید است!
يك متخصص گياه دارويي در اصفهان گفت : مصرف گياه شاهدانه در كاهش لرزش ناشي از بيماري ام . اس موثر است .
دكتر رضا غفوري در گفت و گو با ايرنا گفت : بر اساس مطالعات انجام شده توسط متخصصان خارجي ، استفاده روزانه مبتلايان به ام . اس از گياه شاهدانه موجب كاهش لرزش هاي ناشي از اين بيماري مي شود و اثرات درماني نسبتا مفيدي دارد .
دكتر غفوري به بيماران توصيه كرد كه اين گياه را بو نداده با آب مخلوط كرده و مصرف كنند . وي افزود : درمان لرزش هايي كه در ام . اس وجود دارد ، خيلي مشكل بوده و شاهدانه يكي از موداي است كه مي تواند در كاهش آن موثر باشد .
غفوري ، در زمينه تاثيرات رژيم غذايي در بيماري ام . اس گفت : رژيم غذايي مشخص براي اين بيماري وجود ندارد ، ولي استفاده كمتر از چربي هاي اشباع شده و مصرف بيشتر كربوهيدراتها در غذاهاي نشاسته اي ، لبني و فرآورده هاي پروتئيني مي تواند در پيشگيري حاد ام . اس موثر باشد .
 اين متخصص ، به مبتلايان ام . اس كه در طي روز دچار خستگي مي شوند ، توصيه كرد در دفعات متعدد و به ميزان محدود غذا بخورند . وي همچنين يادآور شده ؛ دفعات غذايي هشت تا 10 بار در روز با ميزان كم غذا براي بيماراني كه دچار خستگي پنهان مي شوند ، توصيه مي شود . غفوري مصرف آلو خشك ، آب زرشك ، تمشك را نيز براي بيماران ام . اس توصيه كرد
نویسنده
حدود چهار سال قبل در اولین وبلاگم که فیلتر و حذف شد من در مورد استفاده از گیاه شاهدانه در درمان بیمارهای مثل دیابت و ام اس  کلی مطلب نوشتم  بعد ها هم در اوپیوم انرا ادامه دادم  صرف کپی کردن  و چاپ مطالب ما  با اسم  دیگران البته  خوبه ؟ 
اما متاسفانه ما در ایران دچار چالشی درباره مخدر ماری جوانا هستیم  که هیچکسی  این جرعت را ندارد که درباره مسله مصرف  ماری جوانا و فتوای ان در  دین اسلام وارد این چالش بشه که البته انهم ما شده ایم  و قبلا  اعلام کردیم ؟
اگر شما ماری جوانا را در اب ریخته  دیگر نجس نیست
اگر شما ماری جوانا را به مقدار کم و برای مصارف درمانی بخورید بطوری که دچار توهم نشود از نطر شرعی اشکال ندارد
بیماران دچار بیمای ام اس و نورپاتی دیابتیک می توانند با دستور پزشک مقدار مشخصی از حشیش و یا ماری جوانا را در اب و یا شیر ریخته و به عنوان دارو استفاده کنند (دکتر یزدان نیاز )
ماری جوانا گل - opium.site - Blogger

هیچ نظری موجود نیست: