((دکتر این پست گل شری شدااا))

چندی پیش من پستی درباره این مسله که  بهتر است دختران و زنان با مصرف کننده گان ماری جوانا گل ازدواج نکنند نوشته ام یکی از خواننده گان ما بلافاصله کامنتی داد که من انرا در پست دیگری جواب دادم 

 امروز یکی دیگر از خواننده گان ما در جواب اعتراض و شکایت   دوست مصرف کننده گل مطلبی نوشته است که بد نیست انرا بخوانیم

با سلام
یه زمانی تمام زندگی من الکل،مرفین،THC،ریتالین و پتیدین بود. البته هنوز هم ازشون به نیکی یاد میکنم ولی مشکل از منه که جنبه و ظرفیت مصرف و استفادشون رو ندارم. با الکل سرخوش و بی پروا بودم، با مرفین تمرکز بسیار بالا و در عین حال ریلکس و آروم بودم. THC به من خلاقیت میداد.ریتالین توانائی یادگیری و ظرفیت توان فکری ومغزی منو بالامیبرد وپتیدین هم ....بگذریم. با اینا فوق لیسانس گرفتم. 3 تا مقاله چاپ شده در ژورنالهای معتبر دارم. شغل خوب نه یکی بلکه سه تا. حسابام هیچ وقت خالی نمیشد. ولی همون جوری که منو بالا بردن، طوری منو از اون بالا انداختن پائین، که صدای ترکیدن منو همه شنیدن. یه زمانی وقت من یا در کتابخانه و سالن مطالعه شریف و پلی تکنیک میگذشت یا در پروژه ها و شرکت های بزرگ. اما سر از ناصر خسرو و دروازه غار درآوردم.
 هم بچه طلاق بودم و هم هنوزم که هنوزه صدا آژیر حمله هوائی و موشک بارون کابوس شبانه.
یعنی کشورهای صنعتی مشکل اعتیاد ندارن؟
 یعنی هر نخبه ای اگه باهاش مخالفت میشه یا تحویلش نمیگیرن، باید بره مواد مصرف کنه؟حالا چون چنتا نابغه و آدم خلاق در طول زندگی چیزایی مصرف کردن، پس نخبه شدن در گروی مصرفه؟؟؟؟
در نهایت اگه همه این چیزایی که من میگم چرت و پرته، راه اصلی حل همه این مشکلات ، مهاجرت از ایرانه و نه مصرف مواد یا گل یا محرک یا هر چیزی که شما اسمشو میزارین.
((دکتر این پست گل شری شدااا))
شاد باشید

هیچ نظری موجود نیست: