روانگردان جدید ان پی اس آقای خوشحال و صخره نداریم اما روان گردان هایی جدید زیادی داریم که از ان اطلاعی نداریم

وضعیت اطلاع رسانی درباره مواد مخدر روانگردان جدید که به اصطلاع به ان پی اس (مخفف مواد مخدر روانگردان جدید ) مشهور است به وضعیت بسیار مسخره ای در ایران تبدیل شده است .
هر چند مدت یکبار از سمت مسئولین مطلبی منتشر می شود که این روانگردان را نداریم ان مخدر را هنوز نداریم اما مواظب باشید شاید روزی بیاید که انرا داشته باشیم .
به این خبر توجه کنید
نگرانی از«آقای خوشحال» و «صخره»
معاون کاهش تقاضای ستاد مبارزه با مواد مخدر ضمن هشدار نسبت به ورود روانگردان‌های جدیدی تحت عنوان «ان‌پی‌اس‌ها» با اسامی چون آقای خوشحال، صخره و... گفت: تاکنون گزارشی مبنی بر این گروه از روانگردان‌ها در کشور به دست ما نرسیده است
دین پرست با اعلام اینکه تا امروز هیچ گونه گزارشی مبنی بر توزیع اینگونه از روانگردان ها در کشور نداشتیم، افزود: بعید نیست که در آینده بشنویم در برخی استان ها مصرف این روانگردان ها گزارش شود. این روانگردان ها عناوینی چون «آقای خوشحال»، «صخره» و... دارند.(ایسنا)
جناب دین پرست چرا از نداشته ها می گوید در عوض روانگردان اقای خوشحال و صخره که نداریم و نیامده است ما
روانگردان مخدر گل داریم هیز داریم نیروانا داریم زغال اخته داریم کوش افغان داریم اوج کوش داریم و هزاران دیگر که داریم اما درباره ان اطلاعی به مردم نمی دهیم و یا شاید اصلا اطلاعی از وجود انها نداریم ؟ 
خواهشن از رواج روانگردانهای که داریم مطلبی بگوئید نه در مورد انچه نداریم

هیچ نظری موجود نیست: