شکایت یک مصرف کننده ماری جوانا گل از نا آگاهی من

شکایت یک مصرف کننده ماری جوانا گل از نا آگاهی من
سلام آقای دکتر.
چرا هر چقدر صبر کردم و امثال من صبر کردند در حالت طبیعی به زیبایی زندگی نرسیدیم ؟؟؟؟
مورفین برای من تمام انگیزه ها و علایقم رو زنده میکنه و فعالیت پر انگیزه ام رو زیاد میکنه
گل تمام خلاقیت نهفته مغز رو بیرون میکشه و معنی واقعی لذت تفکر رو هدیه میکنه
مشروب جامعه هراسی و وسواس های شدید فکری نسبت به دیگران رو از من دور میکنه
اما پاک بودن هر چقدر هم طولانی هیچ کدوم از این حس ها رو زنده نمیکنه

نمیدونم گل کشیدین تا حالا یا نه ..اما پستتون با موضوع' با پسران معتاد به گل ازدواج نکنین' جمله آزار دهنده ای داشت , اینکه معتادین به گل مشکلاتشون رو گردن جامعه و خانواده میندازن

آیا کل دوران بچگیتون رو با جنگ و دعوای شبانه بخاطر اعتیاد خانواده از خواب پا شدین ؟؟
آیا فقر رو به معنای واقعی حس کردین ؟؟
آیا بمب استعداد و آگاهی با ضریب هوشی بالاتر از مردم عادی بودین که بخاطر فقر به هیچ جایی نرسین ؟
آیا از پدر و مادرتون با تک تک ملکول های وجودیتون متنفر بودین ؟
آیا ایران نفرین شده تمام بال هنریتون رو بریده ؟
آیا خفقان و نابرابری و زور و قدرت نمایی روی سروتونین و دوپامینتون غالب شده ؟
آیا واقعا میدونین پستتون چه آزاری داد منو ؟
منی که اگه پای حرفام بشینین میتونم 10 روز بدون وقفه از ایران کثافت واستون حرف بزنم و هیچ جوابی نتونین بدین ؟
میدونین چندتا دوست نابغه دارم که ال اس دی میزنن یا کتامین تزریق میکنن یا دی ام تی و دکسترو و ....
میدونین اگه برای ماهایی که به سطح بالاتری از آگاهی رسیدیم روزی بدون مصرف گل بگذره تحمل این کشور و آدمای پست عرب زاده بوقلمون صفت چقدر عذاب آور میشه ؟؟؟
حساب دیگه ای روتون میکردم
ازدواج لحظه ی بریدن بال ها برای پیشرفت بی انتهاست و حاضرم 100 سال با کسی ازدواج نکنم اگه بخاطر مصرف گلم بدبخت میشه اما جملتون... اینکه گردن خانواده و جامعه میندازن از نا آگاهیتون سرچشمه میگیره
با تمام عشقی که به شما و ذهن خلاقتون دارم اما تمام این جمله ها رو رک گفتم.
جواب
اگر شما برای تحمل زندگی خود ماری جوانا گل یا هر مخدر روانگردانی مصرف می کنید پس به شریک زندگی اینده خود در همان ابتدا به صراحت این مسله را بگوید و بعد هم عوارض مصرف انرا برای همسر اینده خود با صداقت بیاد کنید
همسر اینده شما باید مختار به انتخاب و دانستن حقیقت باشد او باید تصمیم بگیرد و شما را با شرایطتان انتخاب کند اما انتخاب باید بر اساس اگاهی باشد او باید بداند مخدر گل چیست و او چه اینده ای را با شما در پیش خواهد داشت صرف اینکه شما به همسر اینده خود چیزی از مصرف گل و عوارض ان نگوید و ما را هم به جرم گفتن حقیقت درباره اعتیاد به مخدر گل زیر سوال به برید به معنی نادیده گرفتن ازاد اندیشی انسان است .

هیچ نظری موجود نیست: