قیمت مخدر شیشه در "دولت روحانی" از 18 به 25میلیون تومان رسید!


بدنبال کشفیات گسترده و دستگیری باندهای تولید و توزیع

قیمت مخدر شیشه در "دولت روحانی" از 18 به 25میلیون تومان رسید!

معمولا با روی کار آمدن دولت های جدید، افکار عمومی در کمین رصد وضعیت بازار هستند، تا به محض مشاهده افزایش قیمت در یکی از خدمات و یا کالاهای مصرفی، پیرامون عملکرد مسئولان قضاوت کنند و از این رو برخی تحلیلگران حذف بنزین 700تومانی و افزایش قیمت گاز شهری در ماه های اخیر را بعنوان شاخصی برای تنزل محبوبیت دولت تدبیر و امید در افکار عمومی معرفی می کنند.
ناطقان: همواره مسئله تورم و افزایش قیمت، در افکار عمومی نه تنها ملت ایرن، بلکه تمام مردم دنیا، بعنوان اتفاقی ناخوش آیند شناخته می شود که در سطح جامعه آن را بعنوان شاخصی برای سنجش کارآمدی و یا ناکارآمدی دولت ها می شناسند.

در کشور خودمان هم معمولا با روی کار آمدن دولت های جدید، افکار عمومی در کمین رصد وضعیت بازار هستند، تا به محض مشاهده افزایش قیمت در یکی از خدمات و یا کالاهای مصرفی، پیرامون عملکرد مسئولان قضاوت کنند و از این رو برخی تحلیلگران حذف بنزین 700تومانی و افزایش قیمت گاز شهری در ماه های اخیر را بعنوان شاخصی برای تنزل محبوبیت دولت تدبیر و امید در افکار عمومی معرفی می کنند.

اما در این بین، یک افزایش قیمت در بین کالاهای مصرفی(!) همواره بعنوان یک خواست عمومی مطرح است که البته نقش غیرمستقیم دولت در قیمت گذاری این محصول با اما و اگرهای بسیاری مواجه است و این کالا چیزی نیست جز مواد مخدر.

در این باره، "هادی نژاد معاون ستاد مبارزه با مواد مخدر" با اشاره به افزایش 20 تا 50 درصدی ماده مخدر شیشه در ابتدای سال جاری گفت: 
به علت عدم دسترسی به مواد پیش ساز و دستگیری باندهای زنجیره‌ای تولید و توزیع شیشه در اواخر سال گذشته، قیمت شیشه بالا رفته و  به واسطه کاهش تولید، قیمت شیشه از 20 تا 50 درصد افزایش یافته و به طور میانگین در تهران قیمت شیشه از کیلویی 18 میلیون تومان به 25 میلیون تومان رسیده است.
حال باید دید با تلاش و اتخاذ سیاست های کارآمد در برخورد با قاچاقچیان، تولید کنندگان و فروشندگان مواد مخدر، مسئولان انتظامی و امنیتی در دولت روحانی خواهند توانست آنقدر عرصه را بر مجرمان این حوزه تنگ نمایند، که شاهد وقوع افزایش قیمت و تورمی چشمگیر در بخش مخدرهای صنعتی و غیرصنعتی باشیم؟ و در نتیجه یکی از عوامل  گرایش جوانان به اعتیاد که همان قیمت پائین برخی مخدرهاست، کمرنگ گردد.
دکتر یزدان نیاز
کاهش مواد پیش ساز سازنده مخدر متامفتامین (شیشه ) در ایران ارتباطی با مبارزه ستاد  با مواد مخدر دولتروحانی ندارد مرزهای غرب کشور تحت کنترل داعش در امده و قاچاقچیان وارد کننده مواد اولیه پسودوافدرین به دلیل خطر گرفتار شدن به دست داعش ترجیح می دهند مواد را همان جا ساخته به داعش بدهند
عناصر گروه تروريستي داعش به ماده مخدر شيشه اعتياد دارند  
تهران / خبرگزاری صدا و سیما / سیاسی 1394/04/15
پرس تی وی از اعتیاد عناصر گروه تروریستی داعش به ماده مخدر شیشه خبر داد.
به گزارش مونیتورینگ خبرگزاری صدا و سیما، پایگاه اینترنتی بخش فارسی شبکه پرس تی وی نوشت: به گزارش سایت العربیه در کالبد شکافی عامل تروریست حمله‌ انتحاری داعش به مسجد کویت، در بدن وی ماده مخدر شیشه کشف شده است. بر اساس این گزارش عناصر تروریستی داعش قبل از عملیات انتحاری ماده مخدر شیشه «کریستال» مصرف می‌کنند.

هیچ نظری موجود نیست: