فضلی تیر خلاص را می زند : ترك اعتیاد اجباری میشود راه‌اندازي اردوگاه‌هاي ترك اعتياد در مراكز پنج استان و بازگشت دوران شوراباد



وزیر کشور از راه‌اندازی اردوگاه‌های ترک اجباری اعتیاد در مراکز پنج استان کشور خبر داد و  افزود: این اردوگاه‌ها در آینده‌ در کلیه مراکز استان‌ها راه‌اندازی خواهد شد. 

((کسی که برای انجام کار خاصی تربیت و اموزش  یافته است اگر  خودش باور و  اعتقادی به ثمر بخشی  کارش نداشته باشد و   کارش را فقط  برای کسب در امد و  رفع تکلیف انجام دهد هیچگاه  نه در کار بلکه در  زندگی   هم موفق نخواهد  شد))
درمان معتادان درآمد خوبی برای پزشکان دارد/١٠درصد معتادان هم درمان نمی‌شوند





معاون ‏اداری ، مالی و امور مجلس ستاد مبارزه با مواد مخدر منصوب شد تاریخ دهم تیرماه 94
طبق قانون دفتر مبارزه با مواد مخدر و جرائم سازمان ملل متحد 
گروهی موسوم به  مینی دوبلین  که  شامل کشورهای  المان و  ژاپن فرانسه    دانمارک نروژ فنلاند سوئد  ایرلند سوئیس ایتالیا است  طبق یک موافقت نامه متعهد به کمک مالی و علمی به ایران  و پرداخت مبالغی هر سال  به ایران  برای  درمان معتادان در داخل کشور  و تجهیز ازمایشگاه های تشخیص مواد مخدر روانگردان جدید و کنترل مرزهای شرقی و غربی کشور ایران  کنترل ایدز در معتادان تزریقی و غیره  است .
کمک های مالی علمی و غیره  سال های قبل گروه مینی دوبلین  به ایران  تا اخر سال  2014     به دولت  دهم  داده شده است 
  دولت روحانی  و ستاد مبارزه دولت یازده یارانه مبارزه با موادشو تا الان نگرفته و فعلا  مفلس فی امان الله است و تازه می خواهد کمکی  دریافت کند اما بعد از انهم خطا کاری و  تنبلی های ستاد  و اعلام  حکم شلاق برای اعضای قبلی ستاد مبارزه با مواد مخدر  ان حالا برای حفظ ابروی ستاد مبارزه  باید شروع به پیچاندن این مینی دوبلینی ها بکند.
 اول از همه تمامی لینک های را که در رابطه با کم کاری و تنبلی ها قبلی  و خرابکاری های ستاد مبارزه با مواد مخدر  در اینترنت بود پاک پاک شد
و از روی اینترنت جمع کردند  و یک صفحه سفید برای ستاد مبارزه با مواد مخدر درست کردند و حالا باید کارنامه  سفید  و تازه ستاد مبارزه با مواد مخدر در ایران پر بشه از نمره بیست و افرین و به به چه فعالیتی چه قدرتی تو بچه اول کلاسی بشود 
 ایضلا که همه معتاد ها هم  در ایران دچار اختلال حافظه هستند و دیگه کسی  یادش  نخواهد امد انچه باید در یاد ها می ماند و تنها بدبخت من هستم که باید به یاد داشته باشم  قصور بسیاری را که زندگی ها را در این خاک از ریشه سوزاند و شاهد  این بازهای ستاد باشم و  دم فرو بندم که اگر صدای در بیاید و گروهی در ستاد مجاذات بشوند این دلارها پر می شود
حالا
گروه دوبلین برای پرداخت  کمک مالی خود به ایران برا ی  مبارزه با مواد مخدر در سال 2015 می خواهد فعالیت های ستاد مبارزه با مواد مخدر را رویت کند
ستاد مبارزه با مواد مخدر در  ایران برای دریافت کمک مالی از گروه مینی دوبلین نیاز به نمایش دارد !

این نمایش باید قدرت ستاد مبارزه با مواد مخدر را به جهانیان و به خصوص  گروهی موسوم به مینی دوبلین نشان بدهد تا انها  سه شی صناریا تریلیون دهشاهی  البته به دلار بزارن کف دست ستاد مبارزه با مواد مخدر .
 اما چون اعضای ستاد مبارزه تا کنون کار علمی نکرده و بلد نیستند برای نشان داده مبارزه همان راه اول انقلاب را که تاسیس شور اباد و مراکز ترک اعتیاد اجباری و بزن به بر ترک بده را بکار می برند  زیرا کار با دست و از طریق  زوربرای انها  اسان تر از تعقل و کار انداختن مخ  استفاده از متد های علمی پیشرفته است البته برای ظاهر سازی  برای این مینی دوبلینی ها  صحبت از اکتشافات زیادی مثل ساخت واکسن هروئین و مرفین این جور چیزها می کنند تا خبرش بره توی کیهان انگلیسی و  کانال های ایرانی انگلیسی و یعنی اینکه ما کلی این جا داریم توی اعتیاد و روی معتاد هزینه می کنیم !
مسئولین ستاد مبارزه می خواهند مینی دوبلین ها فکر کنند
 این ستاد مبارزه ما انقدر فعاله فعاله که اصلا کسی در دنیا  قادر به تصوران  نیست 
اعضای   ستاد این جا 360 روز  همه سرکارن !  روزی 360 معتاد را  می گیرند و ترک می دهند   360 لابراتور ساخت شیشه  روزانه کشف می کنند  و اصلا این جا ما  360 نوع ماده مخدر شیشه  با طعم البالو گیلاس داریم که شما ندارید ! دلتون بسوزه !شاخ در بیارید !


حدود 360 نوع مخدر شیشه در کشور مصرف می شود
حدود 360 نوع مخدر شیشه در کشور مصرف می شود - دکتر محمد ...
احمدی مقدم: 360 نفر از پرسنل ناجا سال گذشته درگذشتند

  • افزایش 360 درصدی کشفیات مواد مخدر دراستان مرکزی/ و سالیانه 360 لینک 360تایی از ستاد مبارزه با مواد مخدر (دایره بسته مواد مخدر )
  • رئیس پلیس مبارزه با مواد مخدر: امسال 360 آشپزخانه مخدر صنعتی را نابود کردیم
  • جمع‌آوری 360 معتاد ولگرد خیابانی طی دو روز در شیراز
  • افزایش 360 درصدی کشف مواد مخدر در استان مرکزی
  • فعالیت 360 مدرس برای پیشگیری از اعتیاد در مدارس
  • همه این تبلیغات برای خارجی ها  و برای این  مینی دوبلین ها است تا  بدانند این جا ستاد  360 درجه در فکر مردمه وداره  مبارزه با اعتیاد و مواد مخدر می کند  و نکنه خدای ناکرده  دوبلینی ها  فکر کنند  ستاد انها  را دارد سر کار می گذارد و  سرگردان و حیران داره توی یک دایره بسته می چرخاند !! انوقت دست توی جیبشان نکنند !


    نمایش  جدیدی از ستاد مبارزه با مواد مخدر که در لژ سالون نمایش گروه مینی دوبلین نشسته اند
    گروه مینی دوبلین
    صندلی ردیف اول المان و  ژاپن فرانسه  در کنار انها  دانمارک نروژ فنلاند سوئد  ایرلند سوئیس ایتالیا

    پرده  اول نمایش
    علیرضا جزینی، قائم مقام دبیرکل ستاد مبارزه با مواد مخدر هفته گذشته در یک نشست خبری از تولید واکسن اعتیاد به هروئین و مرفین در کشور خبر داد.
     رییس انستیتو پاستور ایران گفت: واکسن اعتیاد فقط یک طرح تحقیقاتی است و اکنون نه تأییدیه و پرونده ای در سازمان غذا و دارو دارد و نه اثربخشی آن به اثبات رسیده است.
    پرده دوم نمایش
     ترک اعتیاد اجباری میشود راه‌اندازی اردوگاه‌های ترک اعتیاد اجباری در مراکز  استانها
    نیم پرده دوم
    وزیر کشور خبر داد: انتقال معتادان به اردوگاه‌های ترک اعتیاد ...
    فشافویه افتتاح شد اعتیاد خیابانی تمام می شود؟ / تسنیم
     اردوگاه اجباری مجرمان مواد مخدردر بیابان های نزدیک به آزادراه تهران قم
    تسهیلات جدید بیمه معتادان در حال بهبود اعلام شد: مجهول الهویه ها ...
    برنامه ١٥ ساله اداره کل بهداشت و درمان سازمان زندانهای کشور
    : بیمه درمان معتادان دارای پروتکل است
    کارتن خواب‌ها بیمه می‌شوند؟/ آدم هایی که یا بی هویتند یا ... - فردا
    روزنامه جام جم94/4/15: فشافویه افتتاح شد اعتیاد خیابانی ...
    اردوگاه اجباری محکومان مواد مخدر امروز آغاز به کار می‌کند - آسیب ...
    افتتاح اردوگاه فشافویه بعد از ١٥ سال

    اردوگاه اجباری محکومان مواد مخدر امروز آغاز به کار می‌کند

    یکی از بزرگترین اردوگاه‌های اجباری مجرمان موادمخدر امروز و بعد از گذشت ١۵‌سال از شروع عملیات ساخت آن در فشافویه افتتاح می‌شود.


    بقیه داستان در چند صد پرده را به زودی در مصاحبه های اعضای ستاد مبارزه با مواد مخدر خواهید دید و بعد از این بگیر به بند ها و  گقتن  اینکه :

     ما اردوگاه‌های ترک اعتیاد  اجباری تاسیس می کنیم

    ما پروتکل درمانی ویژه‌ای استفاده می کنیم 

    ما قراره  سم‌زدایی روان‌درمانی،معتاد ها را بکنیم و برای مهارت‌آموزی، بازتوانی و اشتغال برای معتاد ایجاد می کنیم  .

     ما  از اول معتاد گیر بودیم ما گروه خونیمان  ضد اعتیاد مبارز با اعتیاده و هرکی معتاد هست را  ترک می دیم  و  و ال بل !!!! 

     اخرش هم اب حوض می کشیم پیرزن خفه می کنیم تا ریشه اعتیادو معتاد  ریشه کن بشه !!

     وقتی کاسه ستاد را دوبلین دوبله پر کرد  همه  چیز دوباره طبیعی می شودو  مثل  دایره  360 درجه کارهاشون  برابر صفر می شود !

    در اخر هم دو زار خرج  این کارها می کنند کسی هم ترک نمی کند  و بقیه پول ها  ***** می شود و  اگر روزی روزگاری مردم ایران و یا اعضای دوبلین بابت خرج مخارج و بیلان کار  فاکتور پولهای اهدایی  دوبلینی را خواست

      ستاد مبارزه با مواد مخدر  می گویند دهه اهه !!
     پس این هم بگیر به بند و ترک اجباری و بیمه کارتن خواب ها معتاد ها  و افراد مجهول الهویه و تحقیقات راجبع  ساخت واکسن هروئین مرفین  مگه خرج نداشت همه اش رفت

     توجه
     خواننده گان عزیز 
     اگر فردا  این وبلاگ درش  بسته بود و  اثری از ما هم روی اینترنت  نبود   خدای ناکرده فکر بد بد  نکنید !

    ممکن است برای تغییر  اب هوا و خوردن اب خنک تو این گرما ! یک سفری با تور به برمان دوبلین !
    The Mini-Dublin Group in the Islamic Republic of Iran is a key partner to UNODC Iran. In fact, projects and programmes in Tehran have mainly been funded by its members since the Country Office opened in 1999. Below are the lists of donors to past UNODC programmes in Iran


    به گزارش خبرنگار «اجتماعي» خبرگزاري دانشجويان ايران (ايسنا)، مصطفي محمدنجار در حاشيه نشست نمايندگان كشورهاي عضو گروه ميني دوبلين در جمع خبرنگاران، با بيان اينكه بر اساس قانون جديد مبارزه با موادمخدر، معتاداني كه به مراكز درماني مراجعه كنند مجرم تلقي نمي‌شوند، افزود: اين در حاليست كه اگر معتادان به مراكز درماني مراجعه نكنند، بايد توسط نيروي انتظامي براي درمان به اردوگاه‌هاي ترك اعتياد اجباري منتقل شوند. به گفته‌ وي، در اردوگاه‌هاي اجباري، پروتكل درماني ويژه‌اي استفاده مي‌شود كه بر اساس آن پس از سم‌زدايي، مراحل روان‌درماني، مهارت‌آموزي، بازتواني و اشتغال طي مي‌شود. به گزارش ايسنا، دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر در ادامه با بيان اين كه معضل موادمخدر امروز يك معضل جهاني محسوب مي‌شود و حل آن نيازمند همكاري‌هاي بين‌المللي و منطقه‌اي است، خاطر نشان كرد: بر اين اساس در ان جلسه‌ كه با حضور اعضاي گروه ميني دوبلين برگزار شد، موضوعاتي در خصوص گسترش همكاري‌هاي بين‌المللي در امر مبارزه با موادمخدر مورد بحث و تبادل نظر قرار گرفت. به گفته نجار، جمهوري اسلامي ايران بيشترين هزينه را در امر مبارزه با موادمخدر پرداخت كرده است، چرا كه در همسايگي كشور افغانستان و در مسير ترانزيت موادمخدر قرار دارد. 

    انسداد مرزهاي غربي و شرقي كشور با اعتبار700 ميليون دلاري وي با اشاره به انسداد مرزهاي غربي و شرقي كشور با اعتباري بالغ بر 700 ميليون دلار، يادآور شد: علاوه بر اين، جمهوري اسلامي ايران سه هزار و 600 شهيد و حدود 11 هزار مجروح در راه مبارزه با موادمخدر داشته است. وي با بيان اين كه قيمت موادمخدر در كشورهاي اروپايي چندين برابر قيمت در كشور افغانستان است، اظهار كرد: به همين دليل تقاضاي بالايي براي قاچاق موادمخدر از طريق كشور ايران به كشورهاي اروپايي وجود دارد و همين امر ضرورت توسعه‌ي مبارزه با موادمخدر در جمهوري اسلامي ايران را تاييد مي‌كند. وزير كشور با تاكيد بر ضرورت همكاري‌هاي هر چه بيشتر گروه ميني دوبلين براي تامين بخشي از هزينه و تجهيزات مورد نياز براي امر مبارزه با موادمخدر، اظهار كرد: اگرچه جمهوري اسلامي ايران بر اساس ارزش‌هاي اعتقادي خود مبارزه با موادمخدر را دنبال مي‌كند، اما جامعه جهاني بايد به اين موضوع توجه داشته باشد كه بخش قابل توجهي از اقدامات كشور ما در امر مبارزه با موادمخدر موجب مبارزه با موادمخدر در كشورهاي اروپايي مي‌شود. به گفته نجار، يكي از بحث‌هاي مهم جلسه‌ گروه ميني دوبلين در جمهوري اسلامي ايران، موضوع پيگيري كشت جايگزين در افغانستان بوده است. دبيركل ستاد مبارزه با موادمخدر با اشاره به اقدامات جمهوري اسلامي ايران در حوزه‌هاي پيشگيري، درمان و كاهش آسيب و نيز مقابله با عرضه موادمخدر، اظهار كرد: در بخش پيشگيري فعاليت‌هايي همچون آگاه‌سازي مردم و بكارگيري رسانه‌ها به منظور فرهنگ‌سازي براي مبارزه با موادمخدر همواره در دستور كار ستاد مبارزه با موادمخدر بوده است. وي به تربيت حدود شش هزار مربي در امر مبارزه با موادمخدر اشاره كرد و افزود: آموزش‌هايي نيز براي پيشگيري از اعتياد به مخدرهاي صنعتي ارائه شده است، چرا كه مصرف موادمخدر صنعتي خطر سنگيني براي جوانان جامعه در ايران و ديگر كشورهاي جهان است. نجار با بيان اينكه در حوزه مقابله با عرضه و قاچاق موادمخدر نيز جمهوري اسلامي ايران همواره در خط مقدم بوده است، تاكيد كرد: گزارش اقدامات ايران در خصوص مبارزه با سوداگران مرگ نيز در اين جلسه‌ مطرح شد تا بابي براي مشاركت هر چه بيشتر جامعه جهاني با جمهوري اسلامي ايران در امر مبارزه با موادمخدر باشد.
     ايران براي جلوگيري از ورود قاچاق نيازمند برخي تجهيزات تحريمي در مرزهاست به گفته وزير كشور، جمهوري اسلامي ايران نيازمند برخي تجهيزات در مرزهاست تا به وسيله آن از ورود قاچاق جلوگيري كند، اما برخي از اين تجهيزات از اقلام تحريمي هستند كه جامعه‌ جهاني مي‌تواند براي تامين آن‌ها با ايران همكاري كند. به اعتقاد نجار، امر مبارزه با موادمخدر يكي از مباحث مهم حقوق بشر است كه جمهوري اسلامي ايران در اين مسير همواره پيشرو بوده است.
     كشف چندين لابراتور موادمخدر صنعتي در روزهاي اخير وي در پاسخ به سوالي در مورد روند اجراي قانون جديد مبارزه با موادمخدر كه بر اساس آن، حمل بيشتر از 30 گرم موادمخدر صنعتي محكوميت اعدام را در پي دارد، گفت: محكوميت‌هاي در نظر گرفته شده در قانون جديد مبارزه با موادمخدر حاوي محاسني است و هشداري جدي براي قاچاقچيان و سوداگران مرگ محسوب مي‌شود، چرا كه آنها خواهند دانست كه قانون با قاطعيت با تخلفات آنها برخورد مي‌كند. وي با اشاره به كشف چندين لابراتور موادمخدر صنعتي در روزهاي اخير، اظهار كرد: مجرمان از طريق نيروي انتظامي تحويل مقامات قضايي شدند و مراحل رسيدگي به پرونده‌ي آن‌ها در حال پيگيري است.
     دولت مرتبا از شهرداري‌هاي سراسر كشور در حوزه حمل و نقل عمومي حمايت مي‌كند
     چندين برابر كمك‌هاي قانوني را در امر توسعه‌ ناوگان حمل و نقل عمومي انجام داده‌ايم وزير كشور درباره برنامه اين وزارتخانه در خصوص پرداخت يارانه‌ بليت مترو و اتوبوس نيز عنوان كرد: پرداخت يارانه به شهرداري‌ها امري دائمي است و دولت به طور مرتب از شهرداري‌هاي سراسر كشور به ويژه در حوزه حمل و نقل عمومي حمايت مي‌كند. وي با بيان اينكه چندين برابر كمك‌هاي قانوني را در امر توسعه‌ ناوگان حمل و نقل عمومي همچون اتوبوس، ميني‌بوس، تاكسي و مترو انجام داده‌ايم، اظهار كرد:‌ تنها يك مورد از اين كمك‌ها پيشنهاد فاينانس چهار ميليارد دلاري است كه مورد موافقت مجلس شوراي اسلامي قرار گرفت. به گفته نجار، 2 ميليارد دلار از اين فاينانس متعلق به تهران است كه مي‌توند كمك شاياني به توسعه‌ مترو در اين كلان‌شهر كند.
    بسته‌هاي حمايتي از شهرداري‌ها طبق روال در حال اجراست وزير كشور خاطر نشان كرد: بسته‌هاي حمايتي از شهرداري‌ها نيز كه در ستاد هدفمندسازي يارانه‌ها به تصويب رسيده و از سوي دولت ابلاغ شده است، طبق روال در حال اجراست. به گزارش ايسنا، در بخش ديگر اين نشست، برند اربل ـ سفير آلمان در كشورمان ـ در سخناني با اشاره به خدمات بي‌شائبه جمهوري اسلامي ايران در امر مبارزه با موادمخدر، تصريح كرد: با توجه به كشت موادمخدر در اطراف مرزهاي ايران، ضرورت همكاري‌هاي بيشتر با جمهوري اسلامي ايران امري مشهود است. وي ضمن تقدير از خدمات جمهوري اسلامي ايران در خصوص مبارزه با موادمخدر در پاسخ به اين كه آيا جامعه‌ جهاني قصد ندارد كمك‌هاي مالي و تجهيزاتي براي مبارزه با موادمخدر به جمهوري اسلامي ايران ارائه دهد، گفت: هدف از تشكيل گروه ميني دوبلين، مبارزه با موادمخدر است و در اين جلسه‌ نيز گفتمان سازنده‌اي در اين باره با جمهوري اسلامي ايران صورت گرفت. به گزارش ايسنا، اربل با بيان اين كه مي‌دانيم كه بايد تلاش‌هاي بيشتري براي همكاري با ايران در امر مبارزه با موادمخدر داشته باشيم، يادآور شد: گروه دوبلين قصد دارد، همكاري‌هاي خود با جمهوري اسلامي ايران را گسترش دهد. وي در عين حال از ذكر ميزان دقيق كمك‌هاي جامعه جهاني به جمهوري اسلامي ايران در حوزه مبارزه با موادمخدر خودداري كرد و افزود: بايد به جمهوري اسلامي ايران كه در مسير ترانزيت موادمخدر قرار دارد، كمك‌هاي بيشتري صورت گيرد. انتهاي پيام




























    هیچ نظری موجود نیست: