50 سازمان مردم نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی همدان فعالیت می‌کنند

۱۶ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - نماینده اتاق فکر سمن های (سازمان های مردم نهاد) استان همدان در حوزه درمان از بالا بودن آمار اعتیاد در همدان میگوید
اعتیاد همدان رتبه دار شد/ اعتیاد حس انسانیت را از آدم می رباید
۱۵ اردیبهشت ۱۳۹۲ ه‍.ش. - در همین خصوص مشکلات حوزه اعتیاد و مواد مخدر در استان همدان این بار در جلسه ای باید از سازمان‌های مردم نهاد حمایت شود تا بتوانند نقش خود را ایفا کنند


50 سازمان مردم نهاد در حوزه آسیب‌های اجتماعی همدان فعالیت می‌کنند

خبرگزاری تسنیم: مدیرکل امور اجتماعی استانداری همدان گفت: ۵۰ سازمان مردم نهاد دارای مجوز در استان همدان در حوزه آسیب‌های اجتماعی فعالیت می‌کنند.

به گزارش خبرگزاری تسنیم از همدان، مهرداد نادری فر بعد از ظهر امروز در نشست هم اندیشی سازمان های مردم نهاد و حوزه های آسیب اجتماعی(اعتیاد) استان همدان با مدیرکل دفتر توسعه مشارکت های مردمی و سازمان های مردم نهاد ستاد مبارزه با مواد مخدر وزارت کشور اظهار کرد: 50 سمن دارای مجوز در حوزه آسیب های اجتماعی فعالیت می کنند و بر این اساس به دنبال توسعه کمی، کیفی و فعالیتی این سازمان‌های مردمی هستیم.
وی با بیان اینکه سازمان های مردم نهاد میزان مشارکت اجتماعی مردم جامعه را مشخص می کنند، افزود: نادیده گرفتن سازمان های مردم نهاد نشان از عدم بکارگیری مشارکت مردم در جامعه است و این امر با اصول جمهوری اسلامی ایران مغایرت دارد.
نادری‌فر تصریح کرد: وقتی سازمان های مردم نهاد به کار گرفته شوند می توانند حجم عظیمی از فعالیت های دولت را برعهده بگیرند و فضای حاکمیتی را مدیریت کنند.

هیچ نظری موجود نیست: