منهم یواش یواش دارم عاشق گیاه شاهدانه و کانابیدیول می شوم

opium.site: من اثرات درمانی گیاه شاهدانه را ستایش می کنم
همیشه به عنوان یک مسلمان که با افکار مذهبی پرورش یافته ام  وقتی نام ماری جوانا یا حشیش می امد احساس تنفر به من دست می داد و وقتی می گفتند فلانی حشیش یا ماری جوانا می کشد با چشم یک مرتد و شیطان پرست به او نگاه می کردم
سالها از این طرز فکر من گذشته است و من یاد گرفته ام که باید به هر انچه خداوند افریده است احترام بگذارم
گیاه پنجه شیطان  اما هفت برگ دارد


امروز که خودم دچار بیمارهای مختلف شدم وقتی اثرات درمانی شاهدانه را می خوانم واقعا  از وجود این گیاه که یکی از شاهکارهای خلقت است لذت می برم
 و اعتقاد من به این که باید  شاهدانه را مورد تقدس و احترام   بیشتری قرار داد افزایش می یابد 
   البته وقتی می گویم گیاه شاهدانه منظورم ماری جوانا ژنتیکی  یا مخدر گل نیست بلکه همان برگ های زیبای هفت پر ماری جوانا یا به قول قدیمی ها پنجه شیطان  که براستی شیطنت اور  اما دوای هر بیماری شیطانی و بدخیمی  است
 البته انچه بیشتر  مورد نظر و  ستایش  من است  انواعی از   کانابیس های صنعتی است که انسان از روی گیاه شاهدانه کپی برداری کرده است و به خصوص  کپی از کانابیدیول  که براستی عصاره زندگی و سنگ حیات جاودانی است
ماری جوانا گل - opium.site - Blogger
opium.site: کانابیس صنعتی جدید HU-320 دارای اثرات ...
opium.site: تصویب لایحه قانونی شدن مصرف روغن حشیش حاوی ...
opium.site: کانابیس صنعتی جدید HU-331 (اچ‌یو-۳۳۱) دارویی ...
opium.site: ماری جوانای اسلامی درمان کننده بیماری های ...
opium.site: شناخت گروه های کانابیس های صنعتی ...
opium.site: ماری جوانا می تواند برای درمان دیابت استفاده شود؟
opium.site: رواج ماری جوانا کش افغان (مخدر گل ) در دبیرستانها ...
opium.site: مخدر گل ملقب به بزرگترین خلاف پایتخت برای ...
مخدر گل (ماری جوانا گل ) دیگر کلاس ندارد ما اسپایس می کشیم - ...
opium.site: فلسفه و راز خلقت گیاه مقدس شاهدانه (ماری جوانا ) در ...

هیچ نظری موجود نیست: