روانگردان های جدید به نام حباب و بادکنک تخم لقی دیگر در ایران (مفدرون یا چهار متیل متکاتینون )


"حباب" و "بادکنک"، روانگردانهای جدید در کشور


۱۹ اسفند ۱۳۹۲ - ۰۶:۳۱

یک آسیب شناس اجتماعی گفت: روانگردانهای جدید میتل کاتینون که جایگزین قرص اکس شده اند با اسامی حباب، بادکنک و میو میو در ناصر خسرو تهران به فروش می رسد.

 دکتر مجید ابهری در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: پس از مبارزه چشمگیر پلیس مبارزه با مواد مخدر با تولید کنندگان و توزیع کنندگان انواع روانگردان ها، مافیای مواد مخدر دست به حیله جدیدی زده و در قالب و شکلی نو اقدام به تولید و پخش مخدرهای روانگردان کرده است.

وی ادامه داد: اعضای مافیا از طریق اینترنت و با نام های تجاری فروش نمک و گیاه اقدام به فروش این مخدرها می کند. میتل کاتینون از مشتقات گروه کاتینون بوده و یک مخدر روانگردان است که جایگزین قرص های اکس شده است.

این آسیب شناس اجتماعی با بیان اینکه این مخدر با اسامی دیگری مثل حباب،بادکنک، میو میو و میت به فروش می رسد، تاکید کرد: تاثیرات این مخدر که به شکل قرص و پودر سفیدرنگ توزیع می شود همانند اکستازی بوده و نحوه مصرف آن نیز به صورت خوردن و استنشاق است.این مخدر  واسطه های شیمیایی مغز را تحت تاثیر قرار داده و احساس خستگی، افسردگی و ضعف را به سرخوشی و بی خیالی کاذب تبدیل می کند.

به گفته ابهری، این مخدر باعث کاهش اشتها،افزایش دمای بدن، تپش قلب و نابودی حافظه کوتاه مدت مغز شده و برخلاف تبلیغ فروشندگان آن بسیار خطرناک و اعتیاد آور است.

وی با اشاره به اینکه این مخدر در برخی نقاط تهران از جمله ناصر خسرو فروخته و سپس در میان جوانان شمال شهر توزیع می شود، افزود:خانواده ها و جوانان مرافب تبلیغات دروغ مافیا مواد مخدر باشند و فریب دروغ آنها را نخورند.

نویسنده
نمی دانم منظور از متیل متکاتینون چه مخدری است من متکاتینون را می شناسم چهار متیل متکاتینون را هم می شناسم  دی متیل متکاتینون را هم می شناسم اما این میتل  متکاتینون چیه نمی دانم ؟
البته منظور گوینده  با توجه به شرح داده شده همان مخدر مفدرون یا چهار متیل متکاتینون است که  بنده از الان فروش انرا در ناصر خسرو تکذیب می کنم و این یک تخم لق دیگری در مسله اطلا ع رسانی درباره مواد مخدر در ایران است
نه شیر شتر نه شلاق بر پیکر ستاد مبارزه با مواد مخدر خرما از کره گی الاغ بود
opium.site: ماده مخدر صدای گربه میومیو، (مفدرون ) و مواد مخدر ...
opium.site: ماده مخدر مفدرون فیوز مغز انسان را می سوزاند
opium.site: ناخالصی های همراه با ماده مخدر مفدرون می تواند کشنده ...
opium.site: اثرات ماده مخدر مفدرون و متامفتامین بر روی شهوت در ...
opium.site: تاریخچه ماده مخدر روانگردان مفدرون از فرانسه تا ...
opium.site: مفدرون ماده مخدر جدید mephedrone, چیست
opium.site: چگونگی اثر مخدر مفدرون
opium.site: ماده مخدر روانگردان جدید صنعتی نهمین ابرCloud 9 ...
opium.site: متامفتامین (شیشه)کاتینون .متکاتینون .مفدرون ...
opium.site: ساخت شیشه .متامفتامین .4متیل امینورکس ...
opium.site: دی متیل متکاتینونDMM آدمخوار برعلیه مخدر نمک ...







مشاوره پزشکی مشاوره روان پزشکی مشاوردر ترک اعتیاد مواد مخدر دکتر یزدان نیاز 9099070459
Written by Iranian scholars and medical doctors - Ananda Addiction Treatment Center For Telemedicine Services please call: (9099070459 in Tehran) and (9099305017 in other cities within Iran)*******مشاوره تلفنی مشاور روانپزشکی دکتر یزدان نیاز 9099070459 تلفن هوشمند تهران 9092305017 *******

هیچ نظری موجود نیست: