ستاد مبارزه با مواد مخدر بعد از کارنامه 100 روزه به فیلم لامپ 100 ولت جایزه داد ؟

نویسنده
ستاد مبارزه با مواد مخدر بعد از اعلام کارنامه 100 روزه مبارزه اش با مواد مخدر   جایزه بهترین فیلم  سی و دومین جشنواره فیلم فجر، را هم به لامپ 100 ولت دارد به نظر هم کارنامه 100روزه  ستاد مبارزه با مواد مخدر فیلمه  هم فیلم لامپ 100 ولت واقعا  فیلمه  ؟
خانه از پای بست ویران است ستاد در فکر لامپ 100 ولت ایوان است ؟
یادم باشه برای سی سومین جشنواره فیلم فجریک  فیلم لامپ 100000صد هزار ولت بسازم یک جایزه ای از ستاد مبارزه با مواد مخدر بگیرم ؟
opium.site: کارنامه ثلث اول (100روزه ) ستاد مبارزه با مواد مخدر ...

جایزه ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر به « لامپ 100» رسید
هیات داوران ستاد مبارزه با مواد مخدر در اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، جایزه ویژه خود را به سعید آقاخانی کارگردان فیلم «لامپ ۱۰۰» تقدیم کرد.

جایزه ویژه ستاد مبارزه با مواد مخدر به « لامپ 100» رسید
هیات داوران ستاد مبارزه با مواد مخدر در اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره فیلم فجر، جایزه ویژه خود را به سعید آقاخانی کارگردان فیلم «لامپ ۱۰۰» تقدیم کرد.
به گزارش روابط عمومي ستاد مبارزه با مواد مخدر؛ فرزين رحيم‌نظري مديركل روابط عمومي اين ستاد در اختتامیه بخش تجلی اراده ملی سی و دومین جشنواره فیلم فجر كه شامگاه ديشب برگزار شد، به نيابت از هیات داوران و مديران ارشد ستاد مبارزه با مواد مخدر، جایزه ویژه‌ اين بخش را به دلیل توجه به مقوله اعتیاد به مواد محرک و تاثیر آن بر حریم خانه و خانواده و اثرات سوء آن بر فرد مصرف کننده، به سعید آقاخانی کارگردان فیلم سینمایی «لامپ ۱۰۰» اهدا كرد.
وي همچنين نقطه نظر دكتر رحماني‌فضلي وزير كشور و دبيركل ستاد را براي حضار بيان كرد و گفت: ستاد مبارزه با مواد مخدر آمادگي خود را جهت همكاري با كليه فيلم‌سازان و سينماگران كشور اعلام مي‌كند و به فيلم‌هايي كه در زمينه پيشگيري از اعتياد وفق سيا‌ست‌هاي ستاد توليد ‌شوند در حد امكان كمك خواهد كرد، همچنين از فيلم‌هايي كه در جشنواره‌هاي آتي فيلم فجر حضور داشته و مورد توجه قرار گيرند، با اهداي جوايز نفيسي تقدير خواهد شد.
در پايان هيات داوران ستاد مبارزه با مواد مخدر در بيانيه‌اي آورده است: حضور پر رنگ و مستمر ستاد مبارزه با مواد مخدر در حوزه‌های متنوع فرهنگی، اجتماعی کشور در کنار رسالت کلان پاك سازي جامعه از شر اين بليه شوم قرن حاضر باعث شده تا ستاد مبارزه با مواد مخدر به زیر ساخت‌های فرهنگی جامعه توجه خاص نشان داده و در جهت و استحکام بخشيدن به اين مقوله توجه خاصي به مقوله هنر و هنرمند داشته باشد.
همچنين در اين بيانيه گفته شد: ستاد مبارزه با مواد مخدر در رويكرد جديد خود كه برگرفته از نگرش وزير محترم كشور و دبيركل ستاد مبارزه با مواد مخدر جناب آقاي دكتر رحماني فضلي مي باشد، با دغدغه تقویت و ارتقای ساختار فرهنگی جامعه و با تمام اندوخته‌های علمی و هنری در اختیار، در جشنواره بین‌المللی فیلم فجر حضوری پر رونق داشته و در پیشبرد اهداف اجتماعی مدنظر گامی تأثیر گذار برداشته است. جشنواره سي و دوم فیلم فجر به پایان رسید تا تأثیرات نامحدود هنر هفتم بر پیکره فرهنگ و هنر جامعه ایرانی بیش از گذشته نمایان شود.
نگرش‌های خلاقانه آمیخته با خرد و دانش در برخی از آثار به نمایش درآمده حکایتی است مبسوط از رشد و تعالی این هنر ماندگار.
در ادامه اين بيانيه آورده شده است: هیئت داوران ستاد مبارزه با مواد مخدر در بخش تجلی اراده ملی با سپاس از مجموعه عوامل برگزارکننده سي و دومين جشنواره بین المللی فیلم فجر، پس از بررسی‌های دقیق و موشکافانه، ضمن تقدیر از فیلم‌های توليد شده در حوزه اجتماعي که به شیوه‌ای ظریف، تأثیر گذار علقه‌ها و پیوندهای اجتماعی را مورد واکاوی قرار داده و ارزش‌های حاکم بر جامعه ایرانی را احیا نموده است، به اين نكته تاكيد دارند كه پرداختن به مقوله اعتياد و مواد مخدر و روان‌گردان‌ها در حوزه توليدات رسانه‌اي يك تيغ دو لبه است كه چنانچه در ساخت آن پشتوانه علمي نباشد در كنار منافع مي‌تواند مضرات خاص خود را به مخاطب القاء كند. آنچه كه تاكنون نيز در فيلم‌هايي از اين دست شاهد آن بوده‌ايم و لازمه آن كمك خواستن توليدكنندگان اين آثار از طبقه علمي جامعه است كه ستاد مبارزه با مواد مخدر اين بستر را براي تمامي هنرمندان ايجاد كرده است لذا هيات داوران جایزه ویژه خود را به دلیل توجه به مقوله اعتياد به مواد محرك و تاثير آن بر حريم خانه و خانواده و اثرات سوء آن بر فرد مصرف كننده ، تقدیم می‌کند به جناب آقای سعيد آقاخاني کارگردان خوش ذوق فیلم سینمایی «لامپ 100» که رسالت خود را در جهت آگاه سازي جامعه با هدف توجه نسل جوان به مضرات اعتياد به كار بردند.
هيات داوران ستاد مبارزه با مواد مخدر در پايان اين بيانيه اظهار اميدواري كرده است در تشریک مساعی هدفمند و مداوم با فیلم‌سازان حرفه‌ای و درد آشنای عرصه هنر هفتم بتوانیم زمینه‌ساز رشد و تعالی فرهنگی جامعه را فراهم آوریم.

opium.site: مردم باید به ستاد مبارزه با مواد مخدر کمی فرصت ...


 opium.site: رئیس قبلی ستاد مبارزه با مواد مخدر با عدم اعلام ...
در حوزه‌ مواد مخدر شلاق را بردارید و بر پیکر ما بز...

هیچ نظری موجود نیست: