مرگ جوان 16 ساله دولت آبادی با ترامادول خودکشی یا مسمومیت

قرص ترامادول این نوجوان 16ساله اهل ري را کشت
عرفان و اميرحسين براي تفريح چند قرص ترامادول خورده اند. عرفان پس از خوردن قرص ها چند ساعت راه رفته اما اميرحسين در جا خوابيده است  وبعد از ان دیگر به هوش نیامد
بعدازظهر پنجشنبه گذشته نوجوان 16 ساله يي ساكن محله دولت آبادي در جنوب تهران كه اقدام به خوردن قرص ترامادول كرده بود جان خود را از دست داد.

، اين نوجوان كه اميرحسين نام داشت پيش از اين هم يك بار ديگر اقدام به خوردن قرص كرده بود اما جان سالم به در برده بود. علي يكي از دوستان اميرحسين درباره اين حادثه به خبرنگار ما گفت: هنوز از خانواده اش نشنيديم كه دليل خودكشي اش چه بوده اما همه جا اين حرف پيچيده است كه به دليل علاقه اش به يك دختر دست به اين كار زده است. او درباره خصوصيات اخلاقي اميرحسين نيز گفت: هيچ وقت نديدم كه اميرحسين پرخاشگري كند.

 او اخلاق خيلي خوبي داشت و با دوستانش هم رابطه خوبي داشت اما مي دانم كه پدر و مادرش با هم اختلاف داشتند تا جايي كه از هم جدا شدند و اميرحسين كه تنها فرزند خانواده شان بود به تنهايي با مادرش زندگي مي كرد. يكي از همسايگان اين خانواده نيز در حالي كه مرتب از اين بابت اظهار تاسف مي كرد، گفت: مادر اميرحسين معلم است و به تنهايي بار مخارج خانه را بر دوش داشته است با اين حال مدتي بود كه ما شنيده بوديم اميرحسين درسش را نيمه كاره رها كرده است.

 ما هم نمي ديديم كه او به مدرسه برود. پسري كه در اطراف خانه اميرحسين پرسه مي زد در حالي كه بغض كرده بود، به خبرنگارگفت: پنجشنبه شب بود كه مادر اميرحسين زنگ خانه مان را زد. خيلي وقت ها كه پشت در مي ماند من از طريق پنجره خانه مان به درون اتاق خواب آنها مي رفتم و در را برايشان باز مي كردم.
اين بار هم در خانه قفل بود و مادر اميرحسين پشت در مانده بود. من هم رفتم كه در را از داخل خانه برايشان باز كنم. اين پسر افزود: در را كه باز كردم مادر اميرحسين به داخل آمد.
اميرحسين وسط هال خانه دراز كشيده بود. مادرش او را صدا كرد و گفت چرا وسط هال خوابيدي.
 وقتي اميرحسين جواب نداد مادرش رفت، روي او را برگرداند و ديديم كه صورت اميرحسين كبود شده بود. پسر همسايه گفت: بلافاصله پدرم را خبر كرديم.
وقتي بالاي سر اميرحسين آمد و او را ديد گفت تمام كرده با اين حال با 115 تماس گرفتيم. اورژانس هم كه رسيد تاييد كرد كه اميرحسين مرده و پس از آن با پليس 110 تماس گرفتيم.
 بعد از آن هم با اينكه اميرحسين جاني در بدن نداشت او را به بيمارستان فيروزآبادي شهر ري رسانديم اما دكتر ها هم گفتند فوت كرده است. به گفته اهالي محل، شنيده ها حكايت از آن دارد كه بعدازظهر روز پنجشنبه اميرحسين با دختري در پارك ملاقات كرده و پس از آن به همراه دوستش عرفان به خانه شان رفته است. بر اساس شنيده هاي خبرنگار ما از اهالي محل، عرفان و اميرحسين براي تفريح چند قرص ترامادول خورده اند.
عرفان پس از خوردن قرص های ترامادول  چند ساعت راه رفته اما اميرحسين خوابيده است و همين مساله باعث فوت او شده است. پيكر اميرحسين شنبه در بهشت زهراي تهران به خاك سپرده شد.
opium.site: ترامادول Tramadol-曲马多
opium.site: معتادان به ترامادول ادرار خود را بخورند بیشتر نئشه می شوند ...
opium.site: ترامادول.ترامد.بایومادول.اشکال دارویی و روش ترک
opium.site: اثرات تداخل دارویی بین ماده مخدر متامفتامین هیدروکلراید ...
opium.site: مصرف قرص ترک اعتیاد دراگون (DRAGON) با ترامادول مرگ ...
opium.site: دانشمندان جنایتکار نازی و کشور اسرائیل و شرکت های ...
opium.site: دوز کشنده متامفتامین (شیشه)چقدر است
opium.site: ترامادول با چه دوزی تشنج می دهد
opium.site: دوز مرگ آور ماده مخدر کدئین چقدر است
opium.site: دوز کشنده دیازپام چقدر است LD50 of diazepam
خودکشی با ترامادول مرگ با ترامادول  دوز کشنده ترامادول چقدر است LD50ترامادول چقدر است دوز مسموم کننده ترامادول چقدر است دوز مرگ اور ترامادول چقدر است

هیچ نظری موجود نیست: