کراک افغانی برادر کروکودیل روسی وارد ایران می شود

کراک افغانی برادر کروکودیل روسی وارد  ایران می شود
ماده مخدر کراک افغانی همان مخدر دزومورفین است که به سادگی از کدئین ساخته می شود
ساخت ماده مخدر کراک  از کدئین بسیار اسان است و دانش ساخت ان در دسترس همگان است البته کراک افغانی با نام مخدر سه دودی مدت ها است در مناطق شرق کشور و استان خراسان مصرف می شود
کراک افغان با مخدر افغان اشتباه نشود
ماده مخدری به اسم سپید فارسی یا مخدر افغان وجود دارد که ترکیب اصلی ان از مخدر فنتانیل است این ماده که مشابه و قویتر  از هروئین است در اصل در کشور چین و مرزهای ایران با روسیه ساخته می شود.
مدعیان ورود کروکودیل سند ارائه کنند (متن اسناد ورود مخدر کروکودیل به ایران )
سازنده گان کراک و هروئین فشرده و کروکودیل بابت توهین به انها خواستار مناظره با قائم‌مقام ستاد مبارزه با موادمخدر شدند
سازنده گان کراک و هروئین فشرده و کروکودیل بابت توهین به انها خواستار مناظره با قائم‌مقام ستاد مبارزه با موادمخدر شدند
اکستازی اکستیسی اکستاسی دزومورفین دسومورفین بسومورفين و کلماتی که مواد مخدر را رواج می دهند ؟
آشپزخانه های تهران در دروازه غار و شوش تبدیل به لابراتوارهای ساخت مخدر کروکودیل Krokodil Drug (دزومورفین ) شده است
سکسوالیته sexualite سکس ایدز اسپرم کاندوم و دختران فراری روسپی (1)
آیا مخدر کروکودیل از ابشار نیاگارا عبور کرده است Krokodil in Canada?
شرلوک هلمز به دنبال رد پای جانی معروف مخدر کروکودیل در دروازه غار تهران ؟
 

opium.site: ماده مخدر جدید چین سفید ...


opium.site: ساخت هروئین و کراک با شیرخشک و شربت سینه ؟
opium.site: ساخت مخدر کروکودیل krokodil drug synthesisدر روسیه با ...
opium.site: تصاویر جمع اوری معتادان در شهر مشهد
opium.site: کروکودیل برای خوردن معتادان به شهر مشهد امده است There is ...
opium.site: ماده مخدر جدید (سه دودی ) سه سوته نشئه می کند New Drugs in ...
opium.site: کشف ماده مخدر جدید سه دودی به همت دکتر رضا افشاری استاد ...
opium.site: ماده مخدر جدید صنعتی پارسی سفید (افغان ) 芬太尼 در ...
opium.site: ماده مخدر کراک همان کروکودیل (دزومورفین ) است
opium.site: عواقب مصرف ماده مخدر کروکودیل Desomorphine(دزومورفین ...
opium.site: آیا ماده مخدر کروکودیل (دزومورفین )در امریکا رواج می یابد
opium.site: ایران منکر وجود ماده مخدر دزومورفین Desomorphine درکراک ...
opium.site: کروکودیل(دزومورفین ) نداریم، همان شیشه(متامفتامین ) را ...
opium.site: تاریخچه ماده مخدر کراک (دزومورفین )در ایران و جهان
opium.site: آیا ماده مخدرجدید کروکودیل (دزومورفین)از آلمان به انگلستان ...
opium.site: عکس هایی از معتادین به ماده مخدر کروکودیل (دزومورفین )
opium.site: خاطرات یک معتاد به ماده مخدر کروکودیل (Дезоморфин ...
opium.site: پدر معتاد به هروئین دختر معتاد به شیشه اش را کشت
ورود «کراک افغانی» به ایران
بازگشت هرویین به چرخه موادمخدر مصرفی کشور هر روز ابعاد تازه‌ای به خود می‌گیرد. حال قائم‌مقام ستاد مبارزه با موادمخدر از ورود کراک افغانی به کشور خبر داده است. «فرید براتی‌سده»، مدیرکل پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور به «شرق» گفت: «کراک افغانی همان هرویین است و به عبارتی، عصاره هرویین تغلیظ می‌شود و نام کراک افغانی را بر آن می‌گذارند و این ماده به لحاظ ترکیبات و ساختار، تفاوتی با هرویین ندارد اما به خاطر غلظت بالا و میزان مصرف تمایل به مصرف آن در میان مصرف‌کنندگان بالاتر است.»وی ادامه داد: «چند سال پیش اوج مصرف کراک افغان در کشور بود اما به دلیل آلودگی بالایی که در مشتقات پیدا کرد و اطلاع‌رسانی تمایل معتادان برای مصرف آن کاهش یافت و مافیای موادمخدر چند سالی از آن چشم پوشید اما هم‌اکنون به دلیل افزایش مصرف هرویین در کشور، کراک افغانی هم شیوعی دوباره یافته است و باید توجه داشت افزایش مصرف هرویین به معنای افزایش تزریق مشترک و بازگشت موج دوم اچ‌آی‌وی است.»طه طاهری قائم‌مقام دبیرکل ستاد مبارزه با موادمخدر همچنین شیوع مصرف موادمخدر در گروه‌های سنی و سطح تحصیلات مختلف، وضعیت لابراتوارهای تولید شیشه، سرانه کشف و ورود مواد صنعتی به کشور و وضعیت مراکز درمان معتادان را تشریح کرد.

21درصد معتادان، لیسانس و بالاتر هستند
به گفته وی براساس نتایج طرح شیوع‌شناسی سوءمصرف مواد در بین شهروندان کشور می‌توان گفت که 91درصد معتادان را مردان و 9درصد را زنان تشکیل می‌دهند. میزان مصرف مواد در گروه سنی 15 تا 19 سال معادل 56/3درصد، گروه سنی 20 تا 24 سال معادل 16/83درصد، 25 تا 29 سال معادل 32/14درصد بوده و بقیه به گروه‌های سنی 30 تا 64سال اختصاص دارد. طاهری افزود: وضعیت تحصیلات مصرف‌کنندگان موادمخدر نیز به این صورت است که 5/68 درصد بی‌سواد، 8/03 درصد تحصیلات ابتدایی، 11/76درصد راهنمایی، 37/86 درصد متوسطه، 15/22درصد مقطع کاردانی و 21/45 درصد، لیسانس و بالاتر دارند. وی درباره آخرین وضعیت ساماندهی مراکز درمان غیرمجاز کشور گفت: حاصل تلاش شوراهای هماهنگی مبارزه با موادمخدر استان‌های سراسر کشور به اینگونه است که از میان 889 مرکز درمان غیرمجاز شناسایی‌شده در کشور، 676 مرکز، در طول سه ماهه پایانی سال 91 تا پایان خرداد سال‌جاری و با تکیه بر چارچوب‌های موجود در دستورالعمل ابلاغی، تعطیل یا زمینه اخذ مجوز قانونی آنها فراهم شده و در نتیجه، 76درصد از کل مراکز غیرمجاز کشور، در جریان این طرح، ساماندهی شده‌اند. از مجموع 889 مرکز غیرمجاز شناسایی‌شده در کشور، 409 مرکز یعنی 46درصد، در راستای اجرای دستورالعمل ابلاغی، پلمب و تعطیل شدند. از میان 889 مرکز غیرمجاز شناسایی شده در کشور نیز 267 مرکز (30درصد)، در مسیر اجرای این طرح، در چرخه اخذ مجوزهای قانونی قرار گرفته‌اند.
تهران و البرز کانون‌های تولید شیشه در کشور
قائم‌مقام ستاد مبارزه با موادمخدر در زمینه آخرین وضعیت لابراتوارهای تولید شیشه در کشور گفت: در جهت کنترل وضعیت و مقابله با عناصر متخلف و باندهای دخیل در تولید، قاچاق و توزیع شیشه در داخل، طی سال‌های اخیر اقدامات فراوانی صورت گرفته و طی ابلاغ اصلاحیه قانون مبارزه با موادمخدر و روانگردان در آذر 89 و بررسی‌های کارشناسی در دبیرخانه ستاد و متعاقب آن مصوبات اثرگذار کمیته‌های مقابله با عرضه و اطلاعات ستاد مبارزه با موادمخدر، شاهد کاهش چشمگیر قاچاق شیشه به دیگر کشورها از جمله کشورهای آسیای جنوب‌شرقی و دورشدن حیطه فعالیتی کارگاه‌های تولید شیشه از دو استان تهران و البرز به‌عنوان کانون‌های تولید این ماده در کشور به مناطق مرزی و نیز جلوگیری از رشد فعالیت کارگاه‌ها و تبدیل‌شدن آنها به لابراتوار هستیم. وی افزود: در سال گذشته با انهدام 250 کارگاه، رشدی معادل 67درصد در برخورد با این کارگاه‌ها در قیاس با سال 90 (انهدام 150 کارگاه) را شاهد بودیم، سرانه کشف شیشه از کارگاه‌ها به میزان 63درصد نسبت به سال 90 کاهش یافت و از حدود 30کیلوگرم به کمتر از 11کیلوگرم رسید. به عبارتی با برخوردهای شدیدی که با حمایت دستگاه قضایی از نیروهای بخش مقابله با متخلفان فعال در عرصه تولید، قاچاق و توزیع شیشه صورت گرفت، جلوی تکثیر کارگاه‌ها و تبدیل آنها به کارگاه‌های بزرگ و نیز روند قاچاق این ماده به خارج از کشور گرفته شد تا مهار کامل معضل این روند با حمایت دستگاه‌های بخش مقابله با عرضه ستاد، به ویژه دستگاه قضایی، نیروی انتظامی و وزارت اطلاعات و تلاش در جهت افزایش نظارت برخی حوزه‌ها همانند وزارت بهداشت، ادامه خواهد داشت.

هیچ نظری موجود نیست: