اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در محیط کار.

معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور خبر داد؛

اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در محیط کار

روشن پژوه گفت: اجرای طرح پیشگیری از اعتیاد در محیط کار می‌تواند تاثیر بسزایی در کاهش و کنترل این معزل (معضل ) اجتماعی داشته باشد.
محسن روشن پژوه معاون پیشگیری و درمان اعتیاد سازمان بهزیستی کشور در گفتگو با  خبرنگار اجتماعی باشگاه خبرنگاران گفت: پیشگیری از اعتیاد در محیط کار یکی از اولویت‌های سازمان بهزیستی کشور است که در این راستا سال‌هاست برنامه‌هایی با رویکرد اجتماع محور را در دستور کار قرار داده است.

وی ادامه داد: سازمان بهزیستی کشور برنامه راهبردی ویژه‌ای را برای پیشگیری از اعتیاد در منطقه‌ی اقتصادی عسلویه تدوین کرده که در جلسه‌ی 44 کمیته‌ی تخصصی، فرهنگی و پیشگیری ستاد مبارزه با مواد مخدر به تصویب رسیده و قرار است با حضور مقامات وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی، سازمان بهزیستی کشور و همچنین دستگاه‌های مرتبط در یک مراسمی رونمایی و ابعاد مختلف آن مورد بررسی قرار گیرد.

روشن پژوه تصریح کرد: شناسایی عوامل خطر و عوامل محافظت کننده (برای پیشگیری از اعتیاد در محیط کار) بر عهده‌ی سازمان بزیستی است که امیدواریم با مداخلات لازم بتوانیم زمینه‌های بروز اعتیاد را در این منطقه تا حد بالایی کاهش و کنترل کنیم.

وی خاطرنشان کرد: این طرح با حمایت‌های مالی وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین همکاری سازمان‌های مرتبط به مرحله‌ی اجرا در خواهد آمد.

هیچ نظری موجود نیست: