سردار مویدی :رشد مصرف هروئین درجامعه را تایید نمی کنیم (به خدا راسته بدبخت کارتن خواب همش چهار ماه رشد کرده !!! )

رشد مصرف هروئین درجامعه را تایید نمی کنیم: طراحی نقشه راه آینده در راستای مبارزه با مواد مخدر
خبرگزاری شبستان:رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر گفت:هر سازمانی استمرار و حیات خود را مستلزم همکاری و همیاری با سایر کشورها می داند چگونگی ترسیم نقشه راه آینده درعرصه مبارزه بامواد مخدر نیازمند این همکاری ها است.

به گزارش خبرنگار شبستان: سردار علی مویدی، رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر امروز در ملاقات با رییس کمیته ملی مبارزه با مواد مخدر ایتالیا و هیئت همراه گفت: ایتالیا یکی از کشورهایی است که قربانیان زیادی را در راستای مواد مخدر داده است و با توجه به اینکه ما هم با کشور افغانستان همجوار هستیم مشترکاتی را در امر مواد مخدر داریم که می بایست با این نشست ها و سفرها بتوانیم تجارب و آخرین اطلاعات و وضعیت مواد مخدر را در منطقه و جهان رصد و ارزیابی کنیم.
 
وی اظهار کرد: جمهوری اسلامی ایران کشوری است که بیشترین تجارب پاک را در راستای مبارزه با مواد مخدر برای کشورهای جهان داشته است بنابراین طبیعی است که برای کشور  ایتالیا هم که بیشترین قربانی را در این راستا دارد و در گذشته نیز محلی برای مافیای مواد مخدر محسوب می شد تجارب خود را انتقال دهیم.
 
سردار مویدی خاطرنشان کرد: از سوی دیگر کشور ایتالیا ارتباط نزدیکی با ایران در امر مواد مخدر دارد و توافق نامه هایی هم در این راستا با هم امضا کرده اند.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر تصریح کرد: سفر رییس کمیته ملی مواد مخدر ایتالیا به ایران بیانگر توجه آنها به تلاش و فعالیت ایران در راستای مبارزه با مواد مخدر است که در این زمینه نیز مورد تقدیر و تشکر آنها قرار گرفتیم .
 
وی با بیان اینکه ما معتقدیم که ایتالیا می تواند شریک خوبی در عرصه مبارزه با مواد مخدر با ایران باشد خاطرنشان کرد: امروز به دلیل پیچیدگی جرائم، سازمان ها نیازمند کسب اطلاعات و تجارب بیشتر هستند و هر سازمانی استمرار و حیات خود را مستلزم همکاری و همیاری با سایر کشورها می داند و چگونگی ترسیم نقشه راه آینده در عرصه مبارزه بامواد مخدر نیازمند این همکاری ها است.
 
سردار مویدی در ادامه اظهار کرد: ما معتقدیم  در تعامل با سایر کشورها، جوامعی که به دور از دیدگاههای سیاسی و صادقانه وارد عرصه مبارزه با مواد مخدر می شوند ما نیز صادقانه با آنها رفتار کنیم.
 
وی با بیان اینکه ما این سفرها را به عنوان یک فرصت تلقی کرده و تلاش می کنیم بهره کافی از این دوره های لازم داشته باشیم افزود: جمهوری اسلامی ایران اخیراً میزبان تعداد زیادی از پلیس های سایر کشورها بود. بنابراین ما تلاش می کنیم که  شیوه و تاکتیکی که در سایر کشورها وجود دارد با اعزام همکاران خود به آنجا آنها را کسب کنیم و ما نیز آمادگی انتقال تجارب خود را در راستای مبارزه با مواد مخدر به سایر کشورها داریم.
 
سردار مویدی تصریح کرد: امروز پلیس جمهوری اسلامی ایران یک پلیس بین المللی است و پیشرفت تکنولوژی که از ویژگی های عصر حاضر محسوب می شود باید بهره مند شویم .در این راستا ما اهدافی را دنبال می کنیم که امیدواریم به آن نایل شوید.
 
رییس پلیس مبارزه با مواد مخدر با اشاره به نبود رییس دفتر مقابله با جرم و مواد مخدر سازمان ملل در ایران اظهار کرد: سازمان ملل، جمهوری اسلامی ایران را به عنوان یک کشور در خط مقدم مبارزه با مواد مخدر می داند لذا تکمیل چارت سازمانی یک ضرورت است که انشاءالله دست اندرکاران بتوانند با احساس مسئولیت این خلاء را پر کنند.
 
وی ادامه داد: با نبود رییس دفتر مقابله با جرم مواد مخدر سازمان ملل در ایران ما توقفی در کار خود احساس نمی کنیم اما اگر مدیریت این مجموعه مشخص شود قطعاً برای در پیشرفت و تعامل ما  با سایر کشورها تاثیر دارد.
 
سردار مویدی با اشاره به تکذیب رشد مصرف هروئین در کشور خاطرنشان کرد: دستهای مافیا و پنهان پشت سر مواد مخدر است آنها بازاریابی می کنند بنابراین با افزایش اندک نمی شود گفت که شیوه و نوع مصرف در جامعه تغییر کرده است.
 
وی ادامه داد: معمولاً آمار مصرف مواد مخدر در طول سال فراز و نشیب هایی دارد که اگر تا پایان سال تغییر محسوس داشته باشد آن وقت می توانیم ادعا کنیم که مصرف یک مواد (هروئین) در جامعه افزایش یافته است بنابراین ما این رویکرد افزایش مصرف هروئین در جامعه را تایید نمی کنیم.
کودک ۴ ماهه کارتن خواب تهرانی به هروئین​ معتاد است + عکس
۱۳۹۲/۷/۲۱ - ۱۱:۵۱
رشد مصرف هروئین درجامعه را تایید نمی کنیم:
دکتر یزدان نیاز
جناب سردار راست می گویند. هنوز چهار ماهشه بدبخت کارتن خواب رشدی  نکرده دیگه ؟؟
شیر سینه مادر معتاد به شیشه (متامفتامین ) - Opium.Site ...
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: تیانپتین ...

هیچ نظری موجود نیست: