دکتر جان شرافتا این گفته های من رو بذار تو سایتت چون خیلی دل پری دارم. (با مواد توهم زا نمی توانید نابغه شوید)

دکتر جان شرافتا این گفته های من رو بذار تو سایتت چون خیلی دل پری دارم.
خیلی به وفور از بعضی از دوستان شنیدم که فلان ماده سبب بروز خلاقیت میشه و ازین حرفا.
من به دلیل اینکه تو شیمی اطلاعات زیادی دارم با درخواست های عجیب و غریب زیادی روبه رو میشم، مثلا یه بار یکی از دوستام اومد پیشم و یه مقدار گیاه فالاریس آورده بود که ماده موثرش رو براش استخراج کنم، در واقع با خوندن چند تا مطلب، تب DMT گرفته بود،
 اشخاص مشهوری رو بهم معرفی میکرد که با DMT نابغه شدن و از این چرت و پرتا. حتی ساخت شیمیایی DMT رو، روی پشتش خالکوبی کرده بود. بنا بر این که این افراد خودشون عقل کل میدونن، سعی نکردم توجیهش کنم و با یه "من بلد نیستم" دکش کردم.
روی سخنم با این جور افراده. دوستان عزیز، بشینین و یه ذره فکر کنین، فک کن اگه واقعا دانشمندان موفق می شدن یه ماده بسازن که آدما رو نابغه کنه چی می شد، آیا این ماده رو به عنوان یه داروی نابغه گر به جهان معرفی نمی کرد؟ آیا اگه چنین ماده ای واقعا کشف می شد تو اخبار و تلویزیون اعلام نمیشد؟ اگه چنین ماده ای واقعا وجود داره چرا هیچ کشوری جهت جهت نابغه کردن شهرونداش یا حداقل جاسوساش ازش استفاده نمیکنه؟
 چرا همه کشورای جهان اون رو غیر قانونی اعلام کردن؟
وجدانا قبل اینکه جوگیر بشین و به دنبال یه راه میانبر واسه نابغه شدن بگردین، بشینین یه ذره فکر کنین. اینکه فلان نویسنده با مصرف یک ماده خاص نویسنده شده مثل این می مونه که بگیم آقای داریوش اقبالی با مصرف حشیش و تریاک و هرویین خواننده شده. دوستان عزیز نوابغ دنیا با مواد روانگردان نابغه نشدن، اگه اینجوری راحت بود آلان تو هر صد نفر انسان نود نفرشون نابغه بودن.
اینکه یه نابغه مشهور یه چیزی مصرف کنه به این معنی نیس که نابغه بودنش رو مدیون یه ماده خاصه. این رو هم یادتون باشه که شرکت های داروسازی در کشورهای پیشرفته قدرتمندان عجیبی هستن و دستشون تو مسایل مختلف خیلی بازه، و ممکنه به خاطر بالا رفتن فروش خودشون با مغزتون بازی کنن. مثلا تو سریال آمریکایی "دکتر هاوس"، در واقع برای داروی اوکسی کودون به صورت غیر مستقیم تبلیغ زیادی میشه و من حدس می زنم (مطمئن نیستم) شرکت های داروسازی تو نوشتن سناریوی این سریال یه تاثیراتی داشتن. همیشه به یاد داشته باشید ایده آل ترین حالت برای انسان عادی بودنه. پس طبیعت بدن خودتون رو که خدا به شما داده و حاصل تکامل هزاران سال زندگی در طبیعته، به صورت مصنوعی دستکاری نکنید، به خدا فقط خودتون رو از زندگی عقب می اندازین. موفق باشید، یا حق.

 مسله ایجاد خلاقیت با مواد مخدر همیشه مورد بحث بوده است
دروغ خلاقیت انسان را تقویت می‌کند - Opium.Site
جینکوبیلوبا اثراتی مشابه با پتیدین و ریتالین دارد
بوپرنورفین , سابوکسون در ترک اعتیاد به مخدر پتیدین ...


هیچ نظری موجود نیست: