فرمانده انتظامی استان البرز گفت :پیشنهاد رشوه 112 میلیون تومانی قاچاقچیان مواد مخدر را پلیس قبول نکرد .


.پليس وسوسه نشد 16 بهمن 1393           
چشم پوشي ماموران نيروي انتظامي از يك میليارد و 120 ميليون ريال رشوه قاچاقچيان مواد مخدر 
توزيع کننده روانگردان شيشه که پس از دستگيري از سوي مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قصد داشت با پيشنهاد رشوه يک ميليارد و 120 ميليون ريالي، خود را از چنگال قانون رها سازد، با صحت عمل مأموران، پيشنهاد وي رد و تحويل مراجع قضائي شد.
به گزارش انتخاب خبر، سرهنگ «کامراني صالح»، فرمانده انتظامي استان البرز با اعلام اين خبر گفت: مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز در پي کنترل افراد و باندهاي توزيع مواد مخدر، در جريان فعاليت فردي قرار گرفتند که در منزل شخصيش در مهرشهر کرج در امر خريد و فروش مواد روانگردان فعاليت دارد.
وي افزود: با توجه به حساسيت موضوع، شناسايي و دستگيري فرد مذکور در دستور کار مأموران عمليات ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز قرار گرفت.
سرهنگ کامراني صالح بيان داشت: 4 تيم عملياتي از مأموران ويژه پليس مبارزه با مواد مخدر استان البرز با هماهنگي مقام قضائي به آدرس مورد نظر اعزام و پس از چندين ساعت مراقبت و تحت نظر قرار دادن منزل نامبرده، وي را هنگام انتقال خودرو به پارکينگ منزلش دستگير کردند. وي افزود: در بازرسي از منزل متهم، مقدار تقريبي 158 گرم شيشه با لفافه و يک دستگاه ترازوي ديجيتال کشف شد.
فرمانده انتظامي استان البرز در پايان گفت: متهم  هنگام انتقال به پليس مبارزه با مواد مخدر براي اينكه از مجازات رهايي يابد مبلغ 70 ميليون ريال وجه نقد، يک فقره چک 800 ميليون ريالي و مقداري طلا به ارزش 250 ميليون ريال جمعا" به مبلغ يک ميليارد و 120 ميليون ريال به عنوان رشوه به مأموران، پيشنهاد مي دهد كه مأموران با صحت عمل و وظيفه شناسي خود، پيشنهاد متهم را رد كرده و وي را به همراه پرونده متشکله و يک دستگاه خودروي BMW تحويل مراجع قضائي دادند.

هیچ نظری موجود نیست: