پلیس یزد رشوه 40 میلیون تومانی قاچاقچی مواد مخدر و 33 میلیون تومانی قاچاقچی میوه را قبول نکرد !


در پی قاچاق 677 کيلو موادمخدر؛

رشوه 400 ميليوني سوداگران مرگ در یزد کارساز نشد/330 ميليون رشوه براي21 تن ميوه!

۱۳۹۴/۰۲/۲۹
فرمانده انتظامي استان يزد از کشف 677 کيلو ترياک و حشيش و رد رشوه 400 ميليون ريالي ماموران پليس اين استان خبر داد.


به گزارش عصر سیاست به نقل از پايگاه خبري پليس، سردار«ايرج کاکاوند» درباره اين خبر گفت: ماموران پليس استان يزد در راستاي مبارزه بي امان با سوداگران مرگ روز گذشته موفق به کشف 441 کيلو ترياک و 236 کيلو حشيش شده و در اين رابطه هفت تن از سوداگران مرگ را نيز دستگير کردند.
 
وي ادامه داد: سوداگران مرگ قصد انتقال اين محموله سنگين را در قالب چند دستگاه خودرو سواري از جنوب کشور به سمت استان هاي شمالي را داشتند که اين محموله در عمليات ضربتي ماموران پليس يزد توقيف شد.
 
کاکاوند در خصوص رد رشوه پيشنهادي از سوي قاچاقچيان موادمخدر نيز گفت: اشرار و سوداگران مرگ که خود را گرفتار در چنگال قانون مي ديدند به نيت باطل خود و براي رهايي از دست پليس، مبلغ 40 ميليون تومان وجه نقد را به ماموران پليس پيشنهاد مي کنند که ماموران در کمال صداقت و درستي وجه پيشنهاد شده را صورتجلسه کردند.
 
سردار کاکاوند تصريح کرد: در مجموع در اين عمليات، 677 کيلو ترياک و حشيش کشف و چندين دستگاه خودرو سواري توقيف شد همچنين هفت تن از سوداگران مرگ نيز دستگير و به مقامات قضائي معرفي شدند.
 
رئيس پليس استان يزد در خاتمه ضمن تاکيد بر عزم جدي ماموران پليس استان يزد در مقابله با باندهاي وارد کننده موادمخدر و دستگيري اشرار و سوداگران مرگ تصريح کرد: از ابتداي سال جاري تاکنون ميزان کشفيات انواع موادمخدر اين استان در مقايسه با مدت مشابه سال گذشته  افزايش 92 درصدي را داشته است.
 
330 ميليون رشوه براي21 تن ميوه

گروه استان ها- رئيس بازرسي فرماندهي انتظامي استان يزد از صحت عمل و رد رشوه 330 ميليون ريالي ماموران پليس اين استان خبر داد.

به گزارش پايگاه خبري پليس، سرهنگ " محمد اعتمادي نسب" گفت: ماموران پليس مبارزه با موادمخدر استان يزد روز گذشته هنگام کنترل خودروهاي عبوري در محورهاي مواصلاتي اين استان متوجه تردد مشکوک دو دستگاه کاميون "بنزتک" به همراه يک دستگاه خودرو سواري سمند شده که به همين منظور خودروها را جهت بررسي بيشتر متوقف کردند.

وي ادامه داد: در بازرسي انجام شده از خودروها مشخص شد محموله اين دو کاميون، شامل 21 تن انواع ميوه هاي قاچاق خارجي مي باشد که قاچاقچيان قصد انتقال اين بار قاچاق را به تهران داشتند.

اعتمادي نسب افزود: صاحب بار که به همراه خودرو سواري سمند همراه محموله خود بوده براي رهايي از دست قانون و آزاد کردن کاميون ها، مبلغ 33 ميليون تومان وجه نقد را به صورت کارت بانکي به عنوان رشوه به ماموران پليس تحويل مي دهد.

سرهنگ اعتمادي نسب ادامه داد: ماموران پليس استان يزد در کمال صداقت و درستي، مبلغ رشوه پيشنهاد شده تحويلي را صورتجلسه کرده و کاميون هاي حامل بار قاچاق را به اداره پليس منتقل کردند.

رئيس بازرسي انتظامي استان يزد تصريح کرد: در خصوص اين پرونده، سه متهم دستگير و به همراه پرونده قاچاق کالا و پرداخت رشوه به مقامات قضائي معرفي شدند.

هیچ نظری موجود نیست: