ضمانت و بیمه نامه کامل ترک و درمان اعتیاد تا اخر عمر را هم معتادین قبول ندارند

ضمانت و بیمه نامه کامل ترک و درمان اعتیاد تا اخر عمر  را هم  معتادین قبول ندارند .
ترک دادن اعتیاد به مواد مخدر به معنی جایگزین کردن یک ماده مخدر با یک دارو از رده مواد مخدر دیگر  نیست این کار  درمان اعتیاد محسوب نمی شود .
عشق به یک زن و اعتیاد به یک ماده مخدر دارای فرایند مشابه ای در مغز انسان است .
ایا کسی را می شناسید که  بتواند  عشق مجنون به لیلی را  درمان کند و ضمانت بدهد که با یک درمان 4 ماهه مجنون لیلی را  رها کند و با زن دیگری ازدواج کند .
هیچ کس در دنیا حاضر نیست  از لذت های زندگی خودش را محروم کند و اعتیاد به مواد مخدر  یک لذت است لذتی که در بعضی مواقع از بالاترین لذت های زندگی بالاتر است .
مسله زمانی جالب می شود که بگویم وقتی معتادی  جهت  درمان به من مراجعه می کند و من روش درمانی خودم  را توضیح می دهم و می گویم
حدود یک نیم میلیون تومان مخارج داروهای شما می شود و مدت زمان ترک دادن حدود 4 ماه  است و طرف می پرسد  شما تضمین می کنید من ترک کنم !
من هم در جواب با قاطعیت می گویم اگر شما دستورات دارویی من را  اجرا کنید یک ضمانت نامه کتبی می دهم که شما حداقل تا اخر عمر دیگر معتاد به این ماده مخدری که اکنون مصرف می کنید  نخواهید شد  و زیر انرا امضا می کنم و تعهد می کنم در صورتی که شما دوباره معتاد به این مخدر شوید  تمامی مبالغ ویزیت  دریافتی و پول دارو را به شما بازپس می دهم  کاری  که حتی یک پزشک عمومی که شما سرما خورده باشید  نمی کند و هیچ پزشکی در دنیا را نمی توانید پیدا کنید که برای درمان افسردگی و اضطراب یا اعتیاد به بیمار خود ضمانت نامه کتبی بدهد
خوب طرف بعد از شنیدن مطالب من چکار می کند
می رود و دیگر برنمی گردد !!
این یعنی عشق واقعی !!

هیچ نظری موجود نیست: