روش ترک و درمان اعتیاد به مواد مخدر متد درمانی سیلوگین (قسمت اول ) (psilogaine) New Prescriptions for Addiction Treatment

New Prescriptions for Addiction Treatment
(psilogaine)
متد درمانی سیلوگین (قسمت اول ) ترک و درمان  اعتیاد به  مواد مخدر
متد درمانی سیلوگین (psilogaine) برای درمان اعتیاد به همه مواد مخدر به خصوص متادون تریاک هروئین و متامفتامین کار ارایی دارد .
در این متد ابتدا با استفاده از سیلوسایبین انگیزه لازم برای ترک داده می شود و بعد از یک دوره درمان با سیلوسایبین برای جلوگیری از بروز بیماری افسردگی در زمان بعد از  قطع ماده مخدر که به مدت دوماه طول می کشد . درمان با ایبوگین شروع می شود .
طول درمان به مدت سه ماه است که در دو ماه اول قرص های سیلوسایبین به مقدار 10 تا 15 میلی گرم (بسته به سن و وضعیت بیمار ) هر شب به بیمار داده می شود و بعد از شش تا  هشت هفته بعد از بررسی وضعیت  روحی و روانی بیمار  درمان با ایبوگین شروع می شود .
در دوماه اول بیمار می تواند به استفاده از ماده مخدر ادامه بدهد اما میزان و دفعات ان قانونمند و ثبت  می شود
مقدمات
اولین جلسه
در اولین جلسه از بیمار تاریخچه عمومی گرفته می شود که شامل
نوع مصرف زمان مصرف مقدار مصرف و تاریخچه کلی از  مواد مخدری که تاکنون مصرف کرده است  بعلاوه سابقه مصرف سیگار و الکل .
در تاریخچه فامیلی به دنبال بیماری های وسواس پانیک بیماری  بیش فعالی  و بیماریهای روانی  سابقه الرژی و حساسیت فصلی و سابقه بیماری قلبی به خصوص پرولاپس دریچه میترال و مصرف ایندرال در خانواده درجه اول و سابقه زخم اثنی اعشر و گاستریت در فامیل درجه اول میگردیم و وضعیت شغلی و حرفه ای و تحصیلات  و مقدار در امد ماهیانه بیمار  ثبت می گردد.
در  مصاحبه با بیمار وضعیت روانی بیمار مورد بررسی قرار گرفته و سابقه درمان دارویی با داروهای ضد افسردگی و مراجعه به روانپزشک ثبت می شود و داروهای که به طور روتین بیمار مصرف می کند ذکر می شود.
وضعیت زندگی  جنسی بیمار 
در مورد وضعیت تاهل  تعداد کودکان و  فعالیت جنسی بیمار و چگونگی ان و زمان اخرین مقاربت بیمار و پریود مقاربت و لیبدو بیمار پرسش و ثبت می شود   
در معاینه
قد وزن و نوع گروه خونی بیمار در پرونده ذکرمی شود و ازمایشات لازم درخواست می شود
در ابتدا به بیمار در مورد این متد اطلاعات لازم داده می شود و از بیمار خواسته می شود تا ظرف یک هفته اینده خود و والدینش درباره اثرات درمانی ایبوگین و سیلوسایبین مطالعه کنند  و در صورت موافقت ازمایشات لازم را برای شروع درمان انجام بدهند
ازمایشات لازم عبارتند از :
ازمایشات لازم همان ازمایشات روتین برای درمان با ایبوگین بعلاوه ازمایش اندازه گیری هورمون تستوسترون وDHEA و اسپرم کانت است .
اسپرم کانت به خصوص در معتادان به هروئین متادون و تریاک حتما باید انجام شود زیرا اکثر این معتادن  دچار درجاتی از کاهش حرکت اسپرم و ناتوانی جنسی هستند


* albumin
* alkaline phosphatase
* ALT (SGPT
* AST (SGOT
)
* BUN

* calcium - serum

* serum chloride
:
* CO2
:
* creatinine

* direct bilirubin

* gamma-GT

* glucose test: FBS-AIC
* phosphorus - serum
* potassium test
* serum sodium
* total bilirubin
* total protein
* uric acid
 * Testosterone
 * Dehydroepiandrosterone
 * sperm count
* RBC 
 * ESR
 * WBC

* hematocrit

* hemoglobin
* EKG
توجه
در گروهی از بیماران که والدین انها گروه خونی O و یا A هستند و دارای  سابقه  طپش قلب و پرولاپس دریچه میترال و حملات پانیک  در اقوام درجه اول (مادر و خواهر ) هستند اکوکاردیوگرافی هم انجام می شود .
ادامه دارد

هیچ نظری موجود نیست: