نماینده مجلس:افزایش شیوع مصرف موادمخدر صنعتی از دغدغه های نمایندگان مجلس است



نماینده مردم سبزوار در مجلس معتقد است: برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، باید فکری برای اشتغال جوانان کرد، نداشتن شغل و بیکاری‌ ام‌الامراض و بزرگ‌ترین عامل بروز ناهنجاری‌ها از جمله مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان‌ها است.

افزایش شیوع مصرف موادمخدر صنعتی از دغدغه های نمایندگان مجلس است

تهران - ایرنا - عضو گروه دوستی پارلمانی مجلس شورای اسلامی گفت: افزایش شیوع مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها، از دغدغه های اصلی افراد جامعه از جمله نمایندگان مردم در مجلس است.


  رمضانعلی سبحانی فر افزود: برای اجتماعی شدن مبارزه با مواد مخدر، باید فکری برای اشتغال جوانان کرد، نداشتن شغل و بیکاری ام الامراض است و بزرگترین عامل بروز ناهنجاری ها از جمله مصرف مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها است.
وی گفت: برای تحقق این رویکرد باید بسترهای مناسب از جمله اشتغال و تفریحات و سرگرمی های فرهنگی، ورزشی و اجتماعی را در جامعه بوجود آورد، زیرا در بحث مواد مخدر، مقابله کردن به تنهایی راه به جایی ندارد.
سبحانی فرد با بیان اینکه دولت و دستگاه ها باید تلاش بیشتری برای ایجاد اشتغال و رونق اقتصادی کنند، افزود: ضروریست این نهادها به اجرای مصوبات قانونی در بخش خارج شدن از رکورد توجه اساسی کرده و نسبت به آن اهتمام ورزند تا کار و رونق اقتصادی ایجاد شود، همه بدانند اگر راهکار مناسبی در مبارزه با مواد مخدر نداشته باشیم، موفق نمی شویم.
این عضو گروه دوستی پارلمانی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: ایران تنها کشوری نیست که با پدیده شوم مواد مخدر صنعتی و روانگردان ها مواجه است، بلکه تمامی جوامع دچار این معضل هستند، مسوولان دست اندرکار ما باید راههای مقابله با این معضل خانماسوز را با ایجاد بسترهای مناسب بیاندیشند و در این جهت تمرکز کرده و کوشش بیشتری کنند.

هیچ نظری موجود نیست: