پلیس ایلام رشوه رشوه 50 میلیون ریالی خرده فروش مواد مخدر را رد کرد !


رشوه 50 میلیون ریالی هم مانع دستگیری خرده فروش مواد مخدر نشد

ایلام - ایرنا - فرمانده انتظامی استان ایلام از دستگیری یکی از خرده فروشان مواد مخدر خبر داد و گفت: این فرد پس از چند ماه فرار و تحت تعقیب بودن این بار برای رهایی از دست پلیس به ماموران پیشنهاد رشوه 50 میلیون ریالی کرد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سردار علی دولتی اظهار کرد: ماموران کلانتری 12 شهر ایلام موفق شدند پس از چند روز کار اطلاعاتی دو خرده فروش مواد مخدر را شناسایی و دستگیر کنند.

وی با بیان اینکه یکی از متهمان چند ماه پیش بدنبال کشف مقادیری مواد مخدر از او، متواری شده و تحت تعقیب بود هم در این عملیات پلیسی دستگیر شد، افزود: متهم که چاره ای جز تسلیم در برابر ماموران را نداشت این بار می خواست با پیشنهاد رشوه از دست قانون فرار کند.

سردار دولتی یادآور شد: پیشنهاد رشوه 50 میلیون ریالی متهم به پلیس نیز نتوانست در عزم راسخ ماموران برای دستگیری او خللی وارد کند و این قاچاقچی مواد مخدر به همراه دیگر همدستش دستگیر و تحویل محاکم قضایی شدند.

فرمانده انتظامی استان ایلام با تاکید بر برخورد قاطع پلیس با سوداگران مواد افیونی گفتن: فرهنگ سازی، آموزش و نظارت والدین بر رفتارهای فرزندان راهبردی ترین اقدامات در راستای مقابله با اعتیاد در جامعه است.

*** قاچاقچی حرفه ای در ملکشاهی دستگیر شد


فرمانده انتظامی ملکشاهی از دستگیری یک قاچاقچی حرفه ای و کشف مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک از این فرد توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ میر عباس شهبازی گفت: ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر بدنبال دریافت خبری مبنی بر اینکه یکی از قاچاقچیان تحت تعقیب، محموله ای از مواد افیونی را در خرابه های اطراف منزل خود پنهان کرده است بررسی موضوع را در دستور کار خود قرار دادند.

فرمانده انتظامی ملکشاهی اظهار کرد: بلافاصله اکیپی از ماموران پلیس مبارزه با مواد مخدر با هماهنگی مقام قضایی به منطقه اعزام و بصورت نامحسوس محل های مورد نظر را تحت کنترل خود در آوردند.

سرهنگ شهبازی افزود: در این عملیات که با هوشیاری پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان صورت گرفت مقدار قابل توجهی مواد مخدر از نوع تریاک از داخل خرابه ها و لابلای کلاف نخی کشف کردند که توسط فرد توزیع کننده و همکار معتادش برای فروش قطعه بندی شده بود.

وی با اشاره به اینکه هر دو متهم که معتاد بودند نیز در این ارتباط دستگیر و به مرجع قضایی معرفی شدند، تاکید کرد: از آنجا که امنیت اجتماعی یک مقوله مهم است و در جهت حفظ امنیت نیاز به همکاری مردم، تقاضا داریم در صورت داشتن هرگونه اطلاعات مبنی بر وقوع جرم مراتب را از طریق شماره تلفن 110 به پلیس اطلاع دهند.



**** سرعت عمل پلیس مانع از رسیدن مواد مخدر بداخل زندان ایلام شد

فرمانده انتظامی شهرستان ایلام از دستگیری خانمی که قصد داشت مقداری مواد مخدر را بداخل زندان منتقل کند، خبر داد.

به گزارش روز چهارشنبه ایرنا از پایگاه خبری پلیس، سرهنگ فردین پیری در تشریح این خبر گفت: خبری مبنی بر اینکه خانمی که همسرش به اتهام حمل مواد مخدر در زندان است، قصد دارد در زمان ملاقات مواد مخدر را بداخل زندان ببرد، بدست پلیس رسید.

وی تاکید کرد: ماموران انتظامی بخش چوار موضوع را بطور ویژه در دستور کار قرار داده و پس از کسب اجازه از مقام قضایی با هماهنگی با مسوولان زندان و همکاری ماموران زن، متهم را هنگام ورود به زندان دستگیر و در بازرسی بدنی او مقدار 50 گرم مواد مخدر از نوع شیشه و 20 گرم هروئین را کشف کردند.

سرهنگ پیری افزود: متهم به بزه ارتکابی خود اعتراف و اعلام کرد قصد داشته مواد مخدر را در زمان ملاقات به همسرش بدهد در این ارتباط پرونده ای تشکیل و متهم نیز با حکم مرجع قضایی با قرار قانونی روانه زندان شد.

هیچ نظری موجود نیست: