ماموران پلیس سیستان رشوه 600 میلیون تومانی قاچاقچیان مواد مخدر را قبول نکردند !

کشف ۲.۵ تن موادمخدر و رد رشوه ۶ میلیاردی قاچاقچیان توسط پلیس



فرمانده انتظامی سیستان با اشاره به اجرای ۳ عملیات در ۳ روز اخیر، از دستگیری ۷ قاچاقچی و کشف ۲.۵ تن تریاک و مرفین خبر داد که در یکی از این موارد، قاچاقچیان با پرداخت مبلغ ۶ میلیارد ریال به ماموران قصد فرار از قانون را داشتند.

فرزندان روح الله(ره) ، سردار حسین رحیمی  با اشاره به دستگیری 7 قاچاقچی و کشف بیش از 2 تن تریاک و نیم تُن مرفین اظهار داشت: ماموران انتظامی استان سیستان و بلوچستان در سه مرحله عملیات و درگیری مسلحانه با قاچاقچیان و کنترل محورهای مواصلاتی استان در شهرستان‌های سراوان و زاهدان طی 3 روز گذشته موفق به کشف 2 تن تریاک، 497 کیلو مرفین و 12 کلیوگرم هروئین شدند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان افزود: در این سلسله عملیات‌ها، ماموران ضمن انهدام 3 باند بزرگ تهیه و توزیع مواد مخدر که قصد انتقال این مواد به شهرهای مرکزی کشور را داشتند، موفق شدند 7 قاچاقچی مواد مخدر را  دستگیر کرده و سه قبضه اسلحه جنگی را از آنان کشف و ضبط کنند.
وی ادامه داد: ماموران علاوه بر کشف اسلحه‌های جنگی از قاچاقچیان، 3 دستگاه خودروی تویوتا، یک اتوبوس و یک تریلی را نیز از این سه باند کشف و ضبط کردند.
رحیمی با بیان اینکه ماموران در یکی از این عملیات‌ها رشوه 600 میلیون تومانی قاچاقچیان را نیز رد و ضبط کردند، گفت: در یکی از عملیات که ماموران موفق به کشف 270 کیلو مرفین از قاچاقچیان شدند، قاچاقچیان در حین انتقال مواد مخدر به مقر پلیس و به منظور فرار از جرمشان، مبلغ 600 میلیون تومان را به عنوان رشوه به ماموران پرداخت کردند، ولی ماموران وظیفه شناس پلیس ضمن رد رشوه، مبلغ رشوه را نیز ضبط کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با اشاره به اینکه قاچاقچیان پس از دستگیری و تشکیل پرونده در اختیار دستگاه قضایی قرار گرفتند، خاطرنشان کرد: نیروی انتظامی با اشرافیت اطلاعاتی و استفاده از توان و ظرفیت موجود در تمام اقشار اجتماعی به ویژه ریش‌سفیدان و متنفذین، با قاچاقچیان و قانون شکنان به طور قاطع برخورد می‌کند و اجازه نمی‌دهد این افراد سودجو به اهداف پلید خود دست پیدا کنند.

هیچ نظری موجود نیست: