پسرم اعتیاد به ماری جوانا یا مخدر گل داره بعد از 20 روز قطع مصرف همان حرفهای قدیمی راتکرار میکنه بی جهت خنده یا گریه می کند چکنم !

با سلام خدمت شما نمی دونم از کجا شروع کنم زیرا برای شما خسته کننده خواهد بود الان حدود 20روز که پسرم را به کمپ خصوصی بردم.
پسرم اعتیاد به ماری جوانا یا گل داره ، یک ازمایش ده گانه ازش گرفتیم ، فقط حشیش مثبت بود من فکر کنم چندین سال که مصرف میکنه، در دوران خدمت چون نمی تونست بکشه تریاک میخورد بعد از خدمت دوباره شروع کرد به مصرف گل یا ماریجوانا .
چند بار با  من  که  مادرش  هستم در گیر شده و بناچار با پلیس تماس گرفتیم.سوال اصلی من ازشما اینه جناب اقای دکتر بعد از 20 روز همان حرفهای قدیم راتکرار میکنه بی جهت خنده یا گریه مکنه، ما باید صبر کنیم تا مغزش باز سازی کنه یا درمانی برای این افراد وجود داره.
در ضمن ما ساکن *** هستیم.از شما استدعا دارم جواب مرا بدهید. با تشکر ****
جواب
سلام بر همه  مادران دلسوخته در ایران
متاسفانه شما قد وزن گروه خونی و میزان تحصیلات و ضعیت خانوادگی  پسر خود را ننوشتید 
 ابتدا باید بگویم مثبت شدن تست حشیش تفاوتی با مثبت  بودن تست گل و ماریجوانا ندارد زیرا همگی در داشتن ماده مخدر تی اچ سی مشترکند
اضطراب و استرس در خانواده طلاق و دعواهای خانوادگی تک پسر بودن و محبت زیاد به کودکان تا سن 6 سالگی از عوامل اعتیاد به مخدر گل و مواد دیگر در شروع سن بلوغ  است .
در افراد چاق یا کسانی که دچار کبد چرب هستند و یا جوانانی که در سن بلوغ به باشگاه های بدنسازی رفته و تستوسترون و مکمل  های بدنسای مصرف کرده اند اعتیاد به مخدر گل دقیقا  علائمی مشابه با انچه شما ذکر کرده اید دیده می شود .
برای کاهش علائم باید ابتدا مصرف هر نوع مخدر بطور کامل  قطع  شود و با استفاده از داروهای ضد افسردگی و اضطراب  وضعیت روحی روانی بیمار اصلاح شود  و بعد اقدام به درمان ها ی روانشناختی کنید در ضمن این کار لاغر کردن بیما ربا استفاده از سونا و ورزش و روزه گرفتن  برای سوختن چربی پیشنهاد می شود زیرا با روزه داری و شروع سوختن چربی در بدن ماده کتون ازاد شده باعث  دتوکس شدن بدن پسر شما می شود رژیم غذایی این افراد باید بدون چربی و شامل سیب زمینی اب پز باشد و اصلا فقط روزی یک بار انه در شب باید غذا بخورد و در طول روز باید  روزه داری کند
نسخه ای برای جلوگیری از عوارض مضر مصرف ماری جوانا گل ...
ایا سردار مویدی باعث رواج ماده مخدر گل اسرائیلی در ایران شده ...

هیچ نظری موجود نیست: