علیپور:در مورد مصرف کوکائین در لیگ برتر حرف نزده‌ام/ بحث ترامادول در دست راستی آزمایی است

علیپور در گفت و گو با فارس:
در مورد مصرف کوکائین در لیگ برتر حرف نزده‌ام/ بحث ترامادول در دست راستی آزمایی است
رئیس کمیته صیانت از لیگ فوتبال ایران گفت: در رابطه با مصرف کوکائین با هیچ خبرنگاری مصاحبه نکرده‌ام و اصل طرح این موضوع خلاف واقع بوده و آن را تکذیب می کنم.

خبرگزاری فارس: در مورد مصرف کوکائین در لیگ برتر حرف نزده‌ام/ بحث ترامادول در دست راستی آزمایی است                
حجت السلام علیرضا علیپور در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس اظهار داشت: به دنبال چاپ خبری در یکی از روزنامه‌های ورزشی و برخی سایت‌ها مبنی بر مصرف کوکائین در لیگ برتر، گفت: اینجانب در رابطه با این موضوع با هیچ خبرنگار و رسانه دیداری و نوشتاری  مصاحبه انجام نداده‌ام و اصل طرح این موضوع خلاف واقع بوده و آن را  تکذیب می‌کنم. پس از طرح موضوع استفاده ترامادول در برخی رسانه‌ها پزشک معتمد یکی از باشگاه‌ها به کمیته صیانت دعوت و آنچه در این رابطه مطرح شد در حد یک ادعا و در دست بررسی و راستی آزمایی است.
این مقام مسئول افزود: سازمان لیگ فوتبال ایران و کمیته صیانت در کنار سایر مراقبت‌ها نسبت به موضوع مطرح شده و با حساسیت و جدیت برخورد می‌کند و موضوع‌های مرتبط را رصد نموده و شایعات موجود در رسانه‌ها را در خصوص آنچه شنیده و گفته می‌شود تایید ننموده و به لحاظ وظایف ذاتی پیگیری خواهد کرد.
وی تاکید کرد: مسئولان،مربیان و حتی رسانه‌های دیداری و نوشتاری با توجه به حساسیت بازی‌های هفته پایانی لیگ برتر از هرگونه اظهار نظر بدون مستندات در موضوع‌های مختلف خوداری کنند .
حجت السلام علیرضا علیپور افزود: چنانچه در این رابطه اطلاعاتی وجود دارد باید به طور محرمانه به کمیته صیانت اطلاع داده شود تا مورد پیگیری و بررسی قرارگیرد.
رئیس کمیته صیانت از لیگ فوتبال ایران بیان کرد:با متخلفان در این رابطه برخورد قانونی خواهد شد.

هیچ نظری موجود نیست: