افسردگی عامل افزایش اعتیاد در بین بانوان است

افسردگی عامل افزایش اعتیاد در بین بانوان است

کمپ-ترک-اعتیاد-بانوان-۱۳
تاجفر : یکی از مهمترین رویکرد های این اداره کل تغییر رویکرد از مبارزه به سمت پیشگیری و آگاه سازی و افزایش اطلاعات بانوان در زمینه های بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و مسائل روز جامعه است.
 مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری آذربایجان غربی گفت: تغییر رویکرد از مبارزه  به سمت پیشگیری  از اعتیاد  و آگاه سازی بانوان  از مهمترین برنامه های  این اداره است.
 “شهلا تاجفر” در جلسه کمیته تخصصی پیشگیری از اعتیاد در حوزه زنان که در استانداری برگزار شد، گفت : نیمی از جامعه را بانوان تشکیل می دهند که این قشر تاثیرگذار در نیمی دیگر اجتماع هستند و با شیوع بلای خانمان سوز اعتیاد در بین زنان بخش عظیمی از جامعه و خانواده ها در معرض این آسیب اجتماعی قرار می گیرند و تهدید می شود.
 وی با تاکید بر توجه بر مسائل روحی و روانی زنان ، به شعار سال که دولت و ملت، همدلی و همزبانی است اشاره کرد و ابراز امیدواری کرد با همدلی و همزبانی بتوان برای رفع این معضل اجتماعی بخصوص در بین زنان و دختران برنامه ریزی های لازم صورت گیرد.
 مدیرکل دفتر امور بانوان و خانواده استانداری در خصوص برنامه های پیشگیرانه در خصوص اعتیاد اشاره کرد و گفت : یکی از مهمترین رویکرد های این اداره کل تغییر رویکرد از مبارزه به سمت پیشگیری و آگاه سازی و افزایش اطلاعات بانوان در زمینه های بهداشتی، فرهنگی، اجتماعی و مسائل روز جامعه است.
  وی یکی از عوامل افزایش اعتیاد در بین بانوان را افزایش افسردگی در بین این قشر اعلام کرد و بر برنامه ریزی برای تحرک و نشاط بانوان و ارائه آموزشهای لازم بخصوص در بین دانش آموزان و اولیا تاکید کرد.
علیرضا فیضی زاده دبیر ستاد مبارزه با مخدر نیز در این جلسه به اقدامات چشمگیر این ستاد در سال گذشته اشاره کرد و گفت: مقرر شده ازاین پس خروجی این جلسات بصورت برنامه های قابل اجرا باشد تا شاهد اقدامات اجرایی در این راستا و کاهش این بلای خانمان سوز در جامعه باشیم.
  وی حضور در تمامی دستگاههای دولتی و غیر دولتی و ارائه آموزشهای لازم در خصوص پیشگیری و مبارزه با مواد مخدر و اعتیاد را یکی از برنامه های این ستاد عنوان کرد و گفت: علاوه بر این مقرر شده ۱۰ درصد اعتبارات کلان شهرها در خصوص برنامه های پیشگیرانه هزینه شود.
  در ادامه این جلسه هر یک از حاضرین نقطه نظرات خود را برای اجرای بهتر برنامه ها و چگونگی برنامه ریزی در این خصوص و همچنین اقدامات صورت گرفته از سوی دستگاههای مربوطه را بیان کردند.

هیچ نظری موجود نیست: