استاندار کرمانشاه: موضوع مواد مخدر از جنگ تحمیلی هم ویران کننده تر است

استاندار کرمانشاه: موضوع مواد مخدر از جنگ تحمیلی هم ویران کننده تر است

   استاندار کرمانشاه: موضوع مواد مخدر از جنگ تحمیلی هم ویران کننده تر است کرمانشاه - ایرنا - استاندار کرمانشاه گفت: موضوع مواد مخدر از جنگ تحمیلی و حتی از بحث تحریم ها هم ویران کننده تر است زیرا فردی که معتاد می شود در حقیقت جامعه را نابود می سازد.


به گزارش ایرنا روابط عمومی استانداری روز سه شنبه به نقل از ابراهیم رضایی بابادی در جلسه شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان با تاکید بر مبارزه قاطعانه تر با مواد مخدر و اعتیاد افزود: همه دستگاه ها موظفند در راستای مبارزه جدی با مواد مخدر و اعتیاد نهایت اهتمام و تلاش خود را بکار گیرند.

انتقاد از تنبلی ستاد مبارزه با مواد مخدر را من تکذیب می کنم
Opium.Site وبلاگ رسمی دکتر رضا یزدان نیاز: اگر ما در جنگ ...
وی گفت: باید با دسترسی به برنامه های راهبردی و با بهره گیری از همکاری و ظرفیت های بسیج نسبت به ناامن کردن چهره بعضی از مناطق شهر کرمانشاه برای قاچاقچیان اقدامات گسترده ای صورت گیرد زیرا این افراد تنها به فکر منافع نامشروع خود با هدف از بین بردن جوانان هستند.
رضایی بابادی با بیان اینکه مردم برای همکاری در برخورد جدی با توزیع کنندگان مواد مخدر مشارکت خواهند داشت افزود: باید با اجتماعی کردن موضوع برخورد با مواد مخدر همه قشرهای مردم به ویژه اساتید دانشگاه، فرهنگیان و پزشکان را درگیر این موضوع کنیم.
وی همچنین ظرفیت سازی و ایجاد مراکز نگهداری معتادین را از وظایف دستگاه های ذیربط برشمرد و گفت: باید در زمینه ظرفیت سازی جدید برای نگهداری معتادین یک نهضت و کار اساسی صورت گیرد.
رضایی در ادامه با اشاره به شعار امسال تصریح کرد: در زمینه تحقق شعار امسال می توانیم مردم را در زمینه همکاری مبارزه جدی با مواد مخدر بسیج کنیم و این موضوع باید در استان عملی شود و زمینه کار با جدیت بیشتر وجود دارد.
وی در پایان تاکید کرد: امسال باید یک تحول و تحرک بسیار گسترده ای در زمینه برخورد با مواد مخدر صورت گیرد و همه دستگاه ها در این راستا وظیفه مهمی را برعهده دارند.

هیچ نظری موجود نیست: